استقلال نیم فصل دوم 3 امتیاز بیشتر از نیم فصل اول

استقلال نیم فصل دوم 3 امتیاز بیشتر از نیم فصل اول ، تیم استقلال تهران با هدایت ریکاردو ساپینتو در این فصل توانست بلاخره خودش را به جایگاه دوم جدول برساند. جایی که بالاتر از پرسپولیس و در تعقیب سپاهان اصفهان قرار دارد. در ادامه سایت ورزشی با این خبر همراه ما باشید.

 

عملکرد درخشان استقلال در هفته های قبل:

استقلال در نیم فصل دوم عملکرد فوق العاده ای داشت. مخصوصا در هفته های قبل بازی های خوبی از خودش به نمایش گذاشت. و در مقابل تیم هایی نظیر گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان با برد شیرین توانست خود را به رتبه دوم جدول لیگ برتر برساند. ساپینتو قطعا با این عملکرد می تواند مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد. در نیم فصل دوم لیگ برتر استقلالی ها به مراتب نتیجه بهتری نسبت به نیم فصل اول داشتند. استقلال نیم فصل دوم سه امتیاز بیشتر از نیم فصل اول کسب نموده است.

 

استقلال نیم فصل دوم 3 امتیاز بیشتر از نیم فصل اول

تیم ریکاردو ساپینتو در این فصل امتیازهای بیشتری کسب کرد و توانست خودش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح کند. به گزارش سایت ورزشی ، استقلالی ها نتیجه های خوبی در نیم فصل دوم لیگ بدست آوردند و نام خود را به عنوان رقیب جدی قهرمانی در کنار سپاهانی ها مطرح نمودند. آبی پوشان پایتخت در 7 هفته به پایان مسابقات لیگ فقط سه امتیاز با اصفهانی ها در جدول فاصله دارند. استقلال در هشت هفته اول نیم فصل اول 15 امتیاز کسب نمودند. آبی ها در مدت زمان مشابه ای در نیم فصل دوم 18 امتیاز کسب کردند و شرایط مناسبی را رقم زدند. باید ببینیم که آیا استقلالی ها می توانند فاصله سه امتیازی با سپاهان را از میان بردارند؟ از عنوان قهرمانی خود می توانند دفاع کنند؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در این زمینه بنویسید.

mohamadnd
15 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *