اشک‌های مودریچ برای کروس (عکس)

مودریچ طاقت خداحافظی با کروس را نداشت. اشک‌های مودریچ برای کروس در مراسم خداحافظی این بازیکن که دیشب برگزار شد. هواداران رئال مادرید شب گذشته با هافبک اسطوره‌ای خود خداحافظی کردند.

اشک‌های مودریچ برای کروس

به گزارش “ورزشی“، رئال مادرید در بازی هفته سی و هشتم لالیگا امشب از رئال سوسیه‌داد میزبانی کرد. این بازی در نهایت با نتیجه‌ی مساوی بدون گل خاتمه یافت.

آخرین بازی خانگی رئال مصادف بود خداحافظی تونی کروس آلمانی با هواداران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود. هافبک و طراح آلمانی کهکشانی‌ها هفته گذشته اعلام کرده بود که قصد تمدید ندارد. همچنین می‌خواد به زودی از فوتبال خداحافظی کند.

کروس تایید کرد که پس از یورو 2024 قرار است کفش‌هایش را خواهد آویخت. طی روزهای گذشته واکنش‌های مختلفی به این خبر وجود داشت.

در هفته‌ی گذشته و پس از اعلام خبر توسط کروس، بازیکنان فعلی و سابق رئال مادرید با انتشار پیام‌های مختلف  به جدایی کروس از رئال پس از 10 سال واکنش نشان دادند. یکی از قابل توجه‌ترین این واکنش‌ها، پیام اسطوره‌ی دیگر مادریدی‌ها، یعنی لوکا مودریچ بود.

تصاویر گریه‌های مودریچ در آغوش کروس

تصاویر گریه‌های مودریچ در آغوش کروس

مودریچ در کنار کروس برای مدت طولانی رقابت‌ها و افتخارات بسیاری را تجربه کرده‌است. این بازیکن امشب از خبر خداحافظی یکی از دوستان صمیمی‌اش به وضوح ناراحت بود.

تصاویر لحظات پایانی بازی امشب نشان می‌دهد که مودریچ چگونه با احساسات فراوان کروس را در آغوش گرفته است. حتی در تصاویری، مودریچ را با چشمانی اشک‌بار در آغوش تونی کروس می‌بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *