اطلاعیه پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان خطاب به هواداران

اطلاعیه پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان خطاب به هواداران ، یک بازی حساس در روز شنبه 20 اسفند بین دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود. دیداری حساس و هیجان انگیز که می تواند مدعی اصلی قهرمانی در این دیدار مشخص شود. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

بازی حساس پرسپولیس و اطلاعیه باشگاه:

باشگاه پرسپولیس تهران در یک اطلاعیه از هوادارانش درخواست کرد که حامی تیم محبوب شان باشند. پرسپولیس در دیدار با سپاهان برای هواداران بیانه ای جدید منتشر نموده است. به گزارش سایت ورزشی ، به نقل از باشگاه پرسپولیس در روزهای قبل درخواست های فراوانی در جامعه فوتبال مخصوصا برای هواداران عزیز پرسپولیس صورتگرفت که سهمیه حضور تماشاچی ها در ورزشگاه آزادی افزایش پیدا کند. مدیریت باشگاه برای اینکار از کانال های ذیربط و سازمان لیگ و فدراسیون تلاش نمود. حالا از تمامی هواداران عزیز و گرامی خواهشمند است که اگر موفق نشده اید بلیت تهیه کنید یا برای تهیه آن اقدامی انجام نداده اید، خواهشا به هیچ وجه به ورزشگاه وارد نشوید، چرا که از ورود آنها جلوگیری بعمل می آید.

البته این قوانین و گزینه ها مورد تاکید برگزار کننده های مسابقه و نهادهای امنیتی و نظم درون ورزشگاه نیز می باشد. قطعا بدون بلیت اگر هر تماشاچی و هواداری به ورزشگاه بیاید، هرج و مرج زیادی صورت می گیرد، مراجعه و ورود به ورزشگاه فقط با در اختیار داشتن بلیت امکانپذیر است. این مسئله برای آرامش هواداران و بقیه اشخاصی که با بلیت به ورزشگاه مراجعه می کنند بسیار حائز اهمیت است. تهیه بلیت کار چندان سختی نیست و شما می توانید به صورت اینترنتی از طریق وب سایت خرید بلیت استادیوم آزادی نیز اقدام کنید. حتما در زمان ورود به ورزشگاه نیز کارت ملی هوشمند خود را به همراه داشته باشید.

اطلاعیه پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان خطاب به هواداران

معمولا باشگاه های بزرگ فوتبال ایران همانند پرسپولیس دغدغه های زیادی برای تهیه بلیت هوادارهای خود دارند. مثلا اگر بیانه ای صادر نشود و بی نظمی زیاد گردد، کار باشگاه پرسپولیس برای افزایش سهمیه حضور تماشاگر در بازی های آتی دشوار می شود.

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *