اعتصاب بد موقع استقلالی ها

مدیران استقلال این اواخر موفق شده بودند منابع مالی استراماچونی را تهیه کنند. اما یک اتفاق بد دوباره، این پرداخت بدهی را به تاخیر انداخت. در این پست از ورزشی درباره ی اعتصاب بد موقع استقلالی ها می خوانیم.

اعتصاب بد موقع استقلالی ها | وضعیت پیچیده تر شد

طی ماه‌های اخیر و از وقتی که فتح‌الله ‌زاده به‌عنوان مدیر تیم استقلال انتخاب شده است، نه این مدیر روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است.  نه در این زمان به دلیل مطالبات سنگین طلبکاران خارجی و تهدیدهای به دنبال آن، طرفداران استقلال شرایط خوشی را به چشم دیده اند. این در شرایطی است که قرار است طی روزهای آتی و شاید در یکی از روزهای پایانی  همین هفته، کمیته انضباطی فیفا بار دیگر دستور تشکیل جلسه بدهد.  تا در این جلسه تبعات عدم پرداخت مطالبات سرمربی سابق ایتالیایی، برای استقلالی‌ها سخت تر از هر وقت دیگری باشد. نکته قابل ذکر تیم مدیریتی استقلال این است که در این زمان تلاش‌های بسیاری را انجام داده تا بتواند با تامین بودجه ی لازم، این پرونده را سریع تر ببند.

اما با وجود اینکه یک بار تمامی این مبلغ در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده آماده شده بود، اعتصاب بدموقع استقلالی‌ها برای دریافت مطالبات‌ عقب افتاده شان، پروژه تسویه‌ حساب با استراماچونی را با مشکل مواجه کرد. شنیده های حاکی از آن هست، حساب ۱۲۰ میلیاردی باشگاه از فروش سهام به هواداران که به‌ عنوان ودیعه وام ۱۵۰ میلیاردی در زمان مدیریت آجورلو تهیه شده بود، با دردسر های زیادی به تیم کنونی مدیریتی رسید. اما چون در آن زمان (حدود ۳ ماه پیش) این واقعه با اعتصاب بازیکنان استقلال مصادف شد، از این رو مدیریتی که به شرط تسویه حساب با استراماچونی این ودیعه را آزاد کرد در تنگنا قرار گرفت. ناچار شد که این مبلغ را به بازیکنان تیم بدهد.

مصیبت های بی پایان فتح الله زاده با استقلال
مصیبت های بی پایان فتح الله زاده با استقلال

مصیبت های فتح الله زاده ادامه داد

شایان ذکر است که مبلغ ودیعه توسط بانکی که وام را تامین کرده بود در زمان مدیریت آجورلو، بلوکه شده بود. مسئولان این بانک حاضر به معاوضه ی مبلغ بانک با سند ورزشگاه مرغوبکار نشدند. با این اوصاف با موافقت وزیر ورزش و سازمان خصوصی‌سازی، این مبلغ آزاد شد. در ادامه نیز به جای تسویه با استرا به حساب بازیکنان رفت تا مشکل پا بر جا بماند.

فتح‌الله‌زاده به وزیر قول داده بود تا مبلغ بدهی استراماچونی را از وام مذکور پرداخت کند. و برای تامین قرارداد بازیکنان استقلال خودش فکر دیگری به خرج دهد. اما در این خصوص ظاهرا فتح‌الله‌زاده روی قول علی امیری برای تامین منابع حساب کرده بود. او به همین شرط نیز قائم‌مقام شده بود. فتح الله زاده، قول‌های مربوطه را به وزیر داد. که درنهایت با بدقولی از سوی امیری، فتح‌الله‌زاده و بعد از آن سجادی برابر مقامات مافوق خود بدقول شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *