عملیات غیر ممکن پی اس جی

عملیات پاری سن ژرمن برای فرار از شکست خانگی برابر بایرن مونیخ در دقایق پایانی با شکست و افسوس مسی همراه شد. لیگ قهرمانان، با بازی بایرن و پاریس آغاز شد، و با برد بایرن در فرانسه، به پایان رسید.

پیروزی بایرن در مقابل پاریس
پیروزی بایرن در مقابل پاریس
خلاصه بازی بایرن و پی اس جی

پس از این که تیم بایرن مونیخ با گل کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی خود، از پاریسی ها پیش افتاد، با ورود کیلین امباپه ورق بازی برگشت و ستاره های خطرناک این تیم در مثلث تهاجمی لحظات سختی را برای بایرن که کاملا بر بازی مسلط بود و تسلط کامل را داشت، رقم زدند. تا در نهایت بایرن با وجود پیروزی نگرانی حضور غیرقابل مهار امباپه را لمس کند.

روی یکی از این فرصت ها و در دقیقه 83  با فرار مندز از سمت چپ،امباپه موفق شد که دروازه زومر را باز کند. او بعد از گل توپ را از دروازه برداشت و وسط زمین برد اما با بازبینی صحنه، گل مردود اعلام شد تا شادی امباپه و نیمار غیرواقعی بنظر برسد.

حسرت کیلیان امباپه پس از مردود شدن گل اول
حسرت کیلیان امباپه پس از مردود شدن گل اول

آفساید وینگر چپ پاریس در وی ای آر مورد تایید قرار گرفت، تا گل امباپه مردود اعلام شد.

لحظه آفساید مندز توسط وی ای آر
لحظه آفساید مندز توسط وی ای آر
افسوس مسی پس از شکست در برابر بایرن

مسی، بهترین بازیکن جام جهانی بعد از شکست آهی از افسوس کشید. او دقیقه 85 روی موقعیت با حرکت مجدد مندز، فرصت گلزنی بدست آورد، اما به شکلی معجزه‌آسا در آخرین لحظه توپ گل نشد.

افسوس مسی
افسوس مسی

آنهم در شرایطی که بنجامین پاوار متوجه نشد چطور دروازه تیم خود را نجات داد و لیونل مسی، ضربه نهایی را زد اما نوک پای پاوارد دروازه بایرن مونیخ را نجات داد.

لحظه نجات دروازه توسط بنجامین پاوار
لحظه نجات دروازه توسط بنجامین پاوار
حمایت هواداران

پاریس با شکست در این بازی خلاف دیدار موناکو، در پایان بازی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت زیرا هواداران تیم نسبت به شکل بازی تیمشان به خصوص اواخر مسابقه رضایت داشتند.

حمایت هواداران پی اس جی پس از شکست مقابل بایرن
حمایت هواداران پی اس جی پس از شکست مقابل بایرن
بازگشت به جهنم برای پیروزی

آنها با امید و بهترین و برترین بازیکنان فوتبال جهان به آلیانز آرنا خواهند رفت.

استادیوم آلیانز آرنا
استادیوم آلیانز آرنا
تقابل اخیر بایرن و پی اس جی

فینال لیگ قهرمانان 2020 آخرین مسابقه از لیگ قهرمانان در فصل 2019 که دوره 65 از لیگ قهرمانان است که توسط یوفا برگزار شد. و دوره 25 از زمان تغییر نام از جام قهرمانی به لیگ قهرمانان است. بازی بایرن و پاریس در دالوژ لیسبون و بدون هوادار، در اوت 2020 برگزار شد و قرار بود در مه 2020 در استانبول برگزار شود.

فینال بایرن و پاریس در سال 2020
فینال بایرن و پاریس در سال 2020

در ژوئن ۲۰۲۰، کمیته اجرایی یوفا تصمیم به این گرفت تا فینال را به عنوان بخشی از یک تورنمنت هشت جانبه که به صورت تک‌حذفی برگزار شده اند را به دو استادیوم در سطح شهر لیسبون انتقال دهد.  این مسابقه اولین فینال از مسابقات برتر اروپایی است، که یکشنبه برگزار می‌شود، و اولین مسابقه از سال ۲۰۰۹ است که شنبه برگزار نمی‌شود؛ و همچنین اولین فینال از این سری مسابقات بود که پس از ماه ژوئن برگزار شد.

استادیوم آتاترک استانبول
استادیوم آتاترک استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *