نام کامل : ترنت جان الکساندر آرنولد

زادروز : ۷ اکتبر ۱۹۹۸ ‏(۲۴ سال)دارد

زادگاه : لیورپول در کشور انگلستان

قد : ۱٫۷۵ متر (۵ فوت ۹ اینچ)

پست : دفاع راست

اطلاعات باشگاه

باشگاه کنونی : لیورپول

شمارهٔ پیراهن : ۶۶

باشگاه‌های جوانان : از سال۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۶ در باشگاه لیورپول بود

بیوگرافی الکساندر آرنولد بازیکن تیم لیورپول و ناگفته های دیگر زندگی شخصی وی را می خوانید

ترنت الکساندر آرنولد در 7 اکتبر در سال 1998 در کشور انگلستان متولد شد، و یک فوتبالیست است.

فارغ التحصیل مقطع دبیرستان از کالج سنت مری میباشد که فوتبال را در سن 6 سالگی شروع کرد و همین الان در پست دفاعی برای تیم ملی انگلستان و در تیم باشگاهی لیورپول بده میدان نبرد می رود.

وی با 175 سانتی متر قد و تقریبا 69 کیلوگرم وزن، شماره لباس 22 را در تیم ملی انگلستان بر تن خود می کند و در تیم باشگاهی لیورپول شماره 66 را بر تن خود می کند. وی یک مسیحی کاتولیک است.

آرنولد در لباس لیورپول انگلیس
آرنولد در لباس لیورپول انگلیس

“خانواده وی“

ترنت الکساندر در روز 15 مهر سال 1377 در شهر وست دربی در شهر لیورپول در کشور انگلستان و در یک خانواده در حد متوسط بدنیا آمد.

“بیایید بیشتر درباره خانواده وی صحبت کنیم“

نام پدر وی مایکل است و نام مادرش دیانا است این فوتبالیست جوان دو برادر دارد نام این دو برادر تایلر و نام برادر دیگرش مارسل نام دارد برادران وی در پیشرفت کردن وی در تبدیل شدن او به یک فوتبالیست خیلی حرفه ای نقش خیلی زیاد و مهمی را داشتند.

“شروع حرفه ای بازی کردن وی“

ترنت فوتبال خود را در سال 2004 در سن 6 سالگی شروع کرد و با عضویت در آکادمی تیم باشگاهی لیورپول در همه رده های اولیه این باشگاه به ترتیب بازی کرد و به سطح بالاتری آمد.

وی در سال 2016 وقتی که 18 ساله بود مورد توجه یورگن کلوپ سرمربی تیم باشگاهی لیورپول قرار گرفت و به تیم اصلی لیورپول پیوست و همین حالا پیراهن این تیم محبوب را بر تن خود می کند.

ترنت الکساندر آرنولد در لیورپول
ترنت الکساندر آرنولد در لیورپول

با این تیم باشگاهی محبوب قهرمانی لیگ جزیره، چمپیونز لیگ، سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان و دنیا را به دست آورد.

“بازی های ملی وی“

آرنولد برای اولین بار در سال 2013 در سن 15 سالگی به تیم ملی زیر 16 ساله های انگلستان دعوت شد و در سال 2018 هم موفق شد با پیراهن بزرگسالان سه شیر ها دست یابد.

با تیم ملی انگلستان هم توانست مقام سوم لیگ ملت های اروپا را هم از آن خود کند.

آرنولد در تیم ملی انگلیس
آرنولد در تیم ملی انگلیس

“روابط عاشقانه او“

ترنت آرنولد در باره زندگی شخصی خودش عموما در رسانه ها صحبت زیادی نمی کند، اما وی دوست دختری دارد و در یک رابطه خیلی جدی می‌باشد که از رسانه ها دور نگه می دارد.

“سبک بازی اش به چه شکلی است“

ترنت بازکنی خیلی سرعتی و باهوش است، حضور وی در حملات،  سرعت خیلی بالا و تکنیک تقریبا خوبی از وی یک دفاع راست جهانی ساخت.

“مسابقه های شطرنج با قهرمان جهان“

وی علاوه بد مسابقه فوتبال یک شطرنج باز حرفه ای است که توسط پدر خود با این ورزش آشنا شده بود.

وی میگوید شطرنج چیزی بیشتر از سرگرمی برات وی است و در ورزش فوتبال کمک خیلی زیادی به وی کرده است و باعث بر این میشود که دو یا سه تا جلوتر از حریف خود فکر و عملی انجام دهد.

“مسابقاتی که در ورزش شطرنج انجام داد“

در سال 2018 هم یک مسابقه ای دوستانه به عنوان بخشی از یک کمپین ترویج ورزش برابر مگنوس کارلسن قهرمان مسابقه شطرنج جهان انجام داده است که این مسابقه جذاب بعد از تقریبا 17 حرکت با پیروز شدن کارلسن به پایان رسید.

“بازی کردن در سریال دیجیتالی“

این اسطوره فوتبال در سال 2020 به همراه اندرو رابرتسون مدافع کناری تیم باشگاهی لیورپول، در سریال دیجیتالی خود  حضور داشت.

“فعالیت های او در خیریه“

آرنولد سفیر موسسه خیریه تقریبا یک ساعت برای دیگران در تیم باشگاهی لیورپول است که عده ای برای اعضای محروم جامعه غذا، اسباب بازی و کتاب های آشپزی کردن علمی را فراهم کردند.

“آشنایی آرنولد با موسسه و تعهد آن“

وی از اوایل نوجوانی به واسطه مادرش با این موسسه آشنا شد و از همان دوران اولیه حضورش در آکادمی لیورپول هم تیمی‌اش کریس اونز متعهد شده بود که اگر هر یک از آنها در آینده فوتبالیست حرفه ای شده اند که از این موسسه حمایتی کرده باشند.

“فامیل های معروف وی“

الکساندر آرنولد برادرزاده فوتبالیست قبلاً ریدینگ و میلوال گذشته تیم باشگاهی یونایتد معروف جان الکساندر بوده است.

“رگ آمریکایی او“

مادر بزرگ مادری آرنولد خانوم دورین کارلینگ بودند که مدتی با سر الکس فرگوسن سرمربی گذشته منچستر یونایتد، قبل از مهاجرت کردن به شهر بزرگ نیویورک در کشور آمریکا، در رابطه ای دور بودند.

وی سپس در آنجا با پدربزرگ خود ازدواج کرد بنابراین الکساندر آرنولد قبل از از اوایل بازی کردن های خود در تیم ملی انگلستان،واجد شرایط های بازی برای کشور ایالت متحده آمریکا نیز بودند.

“حساسیت های مادر وی به منچستر یونایتد پرطرفدار“

وقتی مادر من بعد از اینکه متوجه شد برای اولین بار در دوره حرفه ای برای تیم باشگاهی لیورپول برابر تیم باشگاهی منچستر یونایتد بازی می کنم گریه شدیدی کرد چون مادر من به واسطه اینکه مادربزرگم زمانی که دوست دختر سر الکس فرگوسن بود نسبت به تیم باشگاهی منچستر یونایتد حساسیت شدیدی پیدا کرد، اما با این حال مادر من بهمن گفت به کار خود ادامه بهتر دهم و بهترین عملکرد مرا او نشان دهند.

“سبک زندگی الکساندر آرنولد“

وی ترجیح می دهد که مسائل خصوصی زندگی اش را دور از کانون توجهات جای خود نگه دارد و بر روی حرفه ای فوتبال خود تمرکز زیادی داشته باشد.

“مورد توجه های جرارد“

در سال ۲۰۲۵ در ۱۷ سالگی خود بازی های خیلی درخشانی که در آکادمی لیورپول داشته‌ام مورد توجه استیون جرارد قرار گرفتم و تا جایی که جر داد در کتاب زندگینامه خود با اشاره به آرنولد،آینده خیلی درخشانی را برای وی در باشگاه لیورپول آرزو کرد.

توجه استیون جرارد به آرنولد
توجه استیون جرارد به آرنولد

“شخصیت آرنولد“

فردی بسیار تعاونی است،دیپلماتیک،خیلی مهربان است،بلاتکلیف است،ترحم انگیز است و بسیار منصف است. وی به تماشا فیلم، موسیقی های جذاب،مسخره بازی، هماهنگی، مشترک با دیگران و بیرون، علاقه بسیاری دارد،از خشونت،بی عدالتی، و سر و صدا و انطباق بسیار زیاد متنفر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *