ال کلاسیکو جام حذفی ترکیب رئال مادرید و بارسلونا

ترکیب رئال مادرید و بارسلونا در کوپا دل ری چیست؟ ترکیب های پیش‌بینی شده، زمان چگونگی و مکان تماشای مسابقه ال کلاسیکو جام حذفی را همگی در این پست ورزشی ببینید.

ال کلاسیکو جام حذفی | ترکیب رئال مادرید و بارسلونا

حریفان قهرمانی لالیگا سانتاندر در نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف هم خواهند رفت.

هیچ بازی بزرگ تری در فوتبال اسپانیا وجود ندارد. رئال مادرید مقابل بارسلونا، و این دو بار دیگر در نیمه نهایی کوپا دل ری مبارزه خواهند کرد.

هر دو تیم در آخرین بازی‌های داخلی خود نتایج ناامیدکننده‌ای را متحمل شدند. و امتیازات را از دست دادند، اما امیدوارند بزرگ‌ترین رقیب خود را شکست دهند تا به فینال راه پیدا کنند. و همچنین احتمالاً ضربه‌ای مخرب به چالش قهرمانی حریف خود وارد کنند.

همه می‌دانند که دو تیم کیفیت‌های بسیار خوبی دارند. لوس بلانکوس این را در مقابل لیورپول نشان داد، در حالی که بلوگرانا تا حد زیادی در این فصل در اسپانیا عالی بودند.

با این حال، هر دو پس از نتایج ضعیف، با اعتماد به نفس شکننده ای به مسابقات کوپا دل ری می رسند.

بارسلونا و رئال مادرید الکلاسیکو کوپا دل ری
بارسلونا و رئال مادرید الکلاسیکو کوپا دل ری

پیش بینی ترکیب رئال مادرید و بارسلونا در الکلاسیکو جام حذفی

رئال مادرید در طول این رقابت‌ها مصدومیت‌های زیادی را متحمل شده است. اما فرلند مندی، دیوید آلابا و رودریگو گوس را برای دیدار با بارسلونا در اختیار نخواهد داشت.

بارسلونا بدون عثمان دمبله، پدری، روبرت لواندوفسکی و آنسو فاتی که همگی مصدوم هستند به این سفر خواهد رفت.

همچنین یک علامت سوال در مورد آمادگی جسمانی رافینیا وجود دارد. زیرا او با یک ضربه دست و پنجه نرم می کند.

ترکیب پیش بینی شده رئال مادرید (4 3 3): کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو، کروس، مودریچ، شوآمنی، والورده، وینیسیوس جونیور، بنزما

ترکیب پیش بینی شده بارسلونا (4 3 3): تراشتگن، کونده، آرائوخو، کریستنسن، بالده، بوسکتس، کیسی، دی یونگ، رافینیا، گاوی، تورس

بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری ساعت 23:30 روز پنجشنبه 12 اسفند ماه در مادرید برگزار می شود. این بازی از شبکه ی سوم سیما و وب سایت رسمی شبکه سه، تلوبیون و آنتن پخش خواهد شد.

رئال مادرید و بارسلونا را کجا تماشا کنیم

شما بینندگان می توانید مسابقه ی الکلاسیکو جام حذفی را از شبکه ی سوم سیما روز پنجشنبه 12 اسفند ساعت 23:30 تماشا کنید. همچنین تلویزیون اینترنتی تلوبیون و آنتن نیز این مسابقه را پوشش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *