سرمربی مس در مورد پیروزی امروز تیمش صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این برد را از صمیم قلبم با تمام مشکلاتی که پشت سر می گذاریم به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم که قلبا مردم این شهر را دوست دارم.

به گزارش طرفداری، محمد ربیعی پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت:

به تیم فولاد و کادر فنی این تیم خسته نباشید می گویم. از درون قلبم برای نماینده فوتبال کشورمان در آسیا و بازی پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم. این برد را از صمیم قلبم با تمام مشکلاتی که پشت سر می گذاریم به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم که قلبا مردم این شهر را دوست دارم.

وی افزود:

بازیکنان امروز به عشق مردم رفسنجان تمام تلاش خود را کردند تا یک بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم و داریم توانستیم یک بازی بسیار منظمی را از خود به نمایش بگذاریم. همیشه سعی کردم مشکلات تیم را مودبانه و در کمال احترام اعلام کنم. تیم فولاد یکی از تیم‌های بسیار خوب است و ما امروز مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم.

ربیعی در ادامه گفت:

فولاد تیمی است که فوتبال بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و ما هم امروز مقابل فولاد حال خوبی را از خودمان نشان دادیم. در ۹۰ دقیقه بازی روی مدار نظم بودیم و توانستیم بازی را به خوبی انجام دهیم. جا دارد همین جا از تیم داوری این دیدار هم تشکر کنم که قضاوت بسیار خوبی داشتند. کاظمی امروز بسیار مسلط و درست قضاوت کرد. در بعضی از دقایق بازی هم سوت آنها به ضرر تیم ما بود اما آنقدر مسلط و نزدیک به صحنه‌های بازی بود، مقتدرانه این بازی را قضاوت کرد. از کاظمی برای قضاوت خوب امروز از او تشکر می کنم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص حضور تماشاگران پرشور رفسنجانی در ورزشگاه گفت:

تنها دلخوشی من و بازیکنانم این روزها دلخوشی مردم رفسنجان است امیدوارم توانسته باشیم که کمی شادی را به آنها هدیه داده باشیم.

sajadjafari
13 فوریه 2023

3 دیدگاه در “امروز مقابل فولاد حال خوبی را از خودمان نشان دادیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *