امپراتوری وینیسیوس جونیور | اسپانسر بعدی؟

وینیسیوس جونیور پس از قطع همکاری با نایکی پذیرای پیشنهادهای قدرتمندترین برندهای ورزشی است. چکمه‌های مشکی که وینیسیوس جونیور در نیمه اول مقابل والنسیا به پا کرد، فاصله بین ستاره برزیلی و نایکی را رقم زد. شرکتی که در 9 سال گذشته او را همراهی می‌کرد و تا سال 2028 با آن قرارداد داشت.

همانطور که مارکا گزارش داده بود، این توافق در پایان سال گذشته و در جریان جام جهانی قطر به دلیل اختلاف نظر در برخورد با بازیکن رئال مادرید از شرکت آمریکایی از بین رفت.

با این حال، پنجشنبه گذشته بود که این خبر رسمی شد.

امپراتوری وینیسیوس جونیور در جستجوی حامیان مالی جدید

ژست وینی که کاملاً توسط مشاوران تصویر او توصیه شده بود، تأثیری جهانی داشت و بهترین مانور بازاریابی ممکن برای یافتن حامیان مالی جدید بود.

پوما، در جایگاه اول، و آدیداس، شرکتی که تجهیزات ورزشی را برای رئال مادرید تامین می‌کند، در حال حاضر در حال تلاش هستند.

وینیسیوس نیمه دوم را مقابل والنسیا با نایک مرکوریال زرد به دلایل کاملا ورزشی بازی کرد (او با کفش های دیگر راحت نبود). اما واضح است که رابطه او با شرکت آمریکایی به پایان رسیده است و گزینه ای برای بررسی شرایط وجود ندارد.

چکمه های وینیسیوس در بازی برابر والنسیا
چکمه های وینیسیوس در بازی برابر والنسیا

این توافق پس از دعوائی که وکلای دو طرف ادامه داده اند، شکسته شد.

و اکنون زمانی است که آنها بدون عجله از طرف تیم تجاری خود، می خواهند با سایر برندهای ورزشی صحبت کنند. زیرا او می تواند یکی از بهترین قراردادهای روی زمین را بگیرد. درست مشابه آنچه که نیمار با پوما بسته است. مبلغ 25 میلیون یورو در هر فصل.

لیونل مسی از آدیداس 19 میلیون دستمزد می گیرد و کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه که 18 میلیون و 14 میلیون از نایک دریافت می کنند. اما وینیسیوس جونیور ممکن است از آنها پیشی بگیرد

تجزیه و تحلیل کامل برند وینیسیوس جونیور

افرادی که از کودکی وینی را احاطه کرده اند و او را تربیت نموده اند، از همان روز اول تصویر او را پرورش داده و شکل داده اند و با رشد استعداد برزیلی، ارزش او را چند برابر کرده اند.

از آن زمان، پیشرفت ورزشی و تجاری او دست در دست هم افزایش یافته است. تا اینکه به نقطه‌ای رسید که اکنون در آن هستیم: وینیسیوس به عنوان یک ستاره در زمین و به عنوان نمادی در خارج از آن.

هیچ چیز تصادفی در مورد وینیسیوس وجود ندارد. همه آنها پس از تجزیه و تحلیل جامع برند وی در سال 2020 مشخص شده اند.

این زمانی بود که، برای مثال، مادریدیستا نام وینیسیوس جونیور را که روی پیراهن های رئال مادرید چاپ شده بود و در شبکه های اجتماعی خود استفاده می کرد، کنار گذاشت و آن را به وینی جونیور تغییر داد.

این یک تغییر بود که تحقیقات نشان می داد که تلفظ نام او خیلی آسان نیست.

برندسازی وینیسیوس جونیور
برندسازی وینیسیوس جونیور

با یک تیم 30 نفره در کنار او، همه چیز ممکن خواهد بود

در ماه نوامبر، بدون اینکه بیشتر از این پیش برود، تیم او به طور رسمی برای حفاظت از اصطلاح “BailaViniJr” برای فعالیت تجاری در 27 کشور اتحادیه اروپا درخواست داد.

این واقعیت که وینیسیوس از برند خود درخواست حمایت کرده است به این معنی نیست که او محصولاتی را با BailaViniJr به بازار می آورد. اما مانع از سوء استفاده دیگران از برچسب او می شود

نه کمپانی کاندیدای قرار داد با وینیسیوس جونیور

زمانی که او در سال 2018 در رئال مادرید ظاهر شد. تقریباً هیچ توافق تجاری، فراتر از امضای امضای برند ورزشی خود نداشت. اما اکنون در سال 2023 برندها صف می کشند تا روی خدمات او حساب کنند.

گلدن کانسپت(ساعت)، وان فوتبال، بت نشنال، دولچه و گابانا، پپسی، EA Sports، ویوو، Ze Delivery و رویالتیز در حال حاضر با این برزیلی کار می کنند. اگرچه وکلای او در حال حاضر قراردادهای بیشتری برای گسترش تعداد همکاری ها روی میز دارند

رشد او در شبکه‌های اجتماعی یکی از برگ برنده های اصلی او است. زیرا در حال حاضر، پیشرفت برزیلی در اینستاگرام در نیم سال گذشته یک میلیون در ماه است.

وینیسیوس با 1.5 میلیون دنبال کننده در رئال مادرید فرود آمد و امروز 29 میلیون دنبال کننده دارد که فقط از جولای 2022 هشت میلیون دنبال کننده افزایش یافته است.

Pooria
4 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *