امیرارسلان مطهری به تراکتور پیوست

مهاجم سابق استقلال امیرارسلان مطهری به تراکتور پیوست. بازیکنی که به علت عدم آمادگی فنی، در نیم فصل در لیست مازاد استقلال قرار داشت.

امیرارسلان مطهری به تراکتور پیوست

به گزارش وب سایت «ورزشی»، امیرارسلان مطهری در این فصل شرایط خوبی را در استقلال پشت سر نمی‌گذاشت. این بازیکن سرانجام در پنجره زمستانی در لیست مازاد جواد نکونام جای گرفت تا مسیرش از استقلال جدا بشود.

ارسلان مطهری در پنج فصل اخیر عضو تیم استقلال بود. او با گلزنی‌هایش در دربی و خوشحالی خاصش، به گیتاریست استقلال معروف شده بود.

در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده این مهاجم مطرح شده بود. در نهایت، امیرارسلان مطهری، مهاجم با سابقه تیم فوتبال استقلال، پس از انجام مذاکراتی با مدیرعامل باشگاه تراکتور به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شد تا در تقویت خط حمله به این تیم پرطرفدار کمک کند.

مطهری سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نفت تهران، پارس جنوبی جم، تراکتور، ذوب آهن و استقلال را در کارنامه دارد. او آمار 63 گل و 23 پاس گل در 283 بازی را با نام خود یدک می‌کشد.

سابقه حضور مطهری در تیم تراکتور

سابقه حضور مطهری در تیم تراکتور

ارسلان مطهری در گذشته، یک فصل سابقه حضور در تراکتور را داشته است. او در مجموع ۱۸ بار پیراهن این تیم تبریزی را به تن کرده بود. از این رو بنابراین با فضای تیم تراکتور و هواداران پرپاقرصش غریبه نیست. هر چند او در آن دوره موفق به ثبت گل نشده بود. حال پس از چندین بازی نیمکت‌نشینی و سکونشینی استقلال را ترک کرد تا در تیم جدید بتواند پایش به بازی و گلزنی باز شود.

حالا این بازیکن پس از سال‌ها باید پیراهن آبی خود را با یک پیراهن قرمزرنگ عوض کند. اما باید دید در چالش مجدد خود در تیم تبریزی چطور عمل می‌کند. بدون شک انتقال مطهری به تراکتور یکی از مهم‌ترین انتقالات زمستانی به ویژه در روزهای پایانی نقل و انتقالات محسوب می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *