امیر قلعه نویی از نیمکت تیم ملی فوتبال ایران انصرف داد

امیر قلعه نویی از نیمکت تیم ملی فوتبال ایران انصرف داد ، امیر قلعه نویی سرمربی و بازیکن سابق فوتبال ایران است که در سال های اخیر سوابق فراوانی در هدایت تیم ها دارد. امیر خان قلعه نویی در تاریخ 6 اسفند با یک استوری در صفحه اینستاگرام خودش رسما از هدایت تیم ملی فوتبال انصراف داد.

قلعه نویی با یک استوری از سرمربی تیم ملی انصراف داد

به گزارش سایت ورزشی ، چند روز پیش امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اسم چند سرمربی ایرانی را برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان مطرح نمود. در این لیست نام امیر قلعه نویی نیز مطرح بود که به عنوان محتمل ترین گزینه هدایت تیم ایران است. یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی در چند روز اخیر مطرح شد. قلعه نوعی سرمربی تیم گل گهر سیرجان است.

امروز قلعه نویی با یک استوری اینستاگرامی نسبت به این مورد واکنش نشان داد و گفت از هدایت تیم ملی انصراف می دهد و گفت اصلا شرایط موجود کشور طوری نیست که من بخواهم روی نیمکت بشینم. حال مردم خوب نیست و علاقه ای به نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد.

انصراف امیر قلعه نویی حقیقت ها را روشن کرد

امیر قلعه نویی از نیمکت تیم ملی فوتبال

استوری امیر قلعه نویی:

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان است. که در کارنامه خود حضور در تیم های درخشانی نظیر استقلال تهران، سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان، تیم ملی فوتبال ایران و … را دارد. او به عنوان یکی از بهترین سرمربیان چند سال اخیر فوتبال ایران مطرح شده و توانایی عالی در مدیریت تیم ها دارد. امیر قلعه نویی قطعا اگر هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده می گرفت می توانست روزهای خوشی را در بچه های تیم به وجود آورد.

اما باید ببینیم که چقدر قضیه انتخابش جدی می شود! آیا او از این استوری خودش کوتاه خواهد آمد و بلاخره سرمربی گری تیم ملی ایران را قبول می کند. در پایان اگر هر سوال یا دیدگاهی در زمینه امیر قلعه نویی از نیمکت تیم ملی فوتبال انصراف داد دارید آن را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
25 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *