انتخابات فدراسیون کاراته و ادامه سریال مجامع تک کاندیدایی

انتخابات فدراسیون کاراته و ادامه سریال مجامع تک کاندیدایی ، مجمع عمومی انتخابات فدراسیون کاراته برای تعیین رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون برگزار شد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

مجمع انتخابات فدراسیون کاراته ایران:

به گزارش سایت ورزشی ، مجمع عمومی انتخابات فدراسیون کاراته برای تعیین رئیس و اعضای هیات رییسه این فدراسیون در عصر امروز دوشنبه 22 اسفند ماه 1401 در سالن استاد همایش های کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد. برای انتخاب کرسی ریاست فدراسیون کاراته، دو کاندیدا بنام های سید حسن طباطبایی و هومان عسکری تایید صلاحیت شدند. با غیبت عسکری تنها آقای طباطبایی در مجمع حضور داشته است.

در ابتدای این مجمع درباره رییس فدراسیون کاراته صحبت کرد و گفت: بعد از مدت ها کاراته رییسی را به خود دید که بعد از 20 سال بلاخره چهار سال بر مسند ریاست نشست. در انتهای دوره اش رسیده بوده است. اولین بار کارنامه ای که قابل دفاع است و در برابر نقدها پاسخگو باشند. اتفاقی که با هماهنگی جامعه کاراته انجام شده است.

 

طباطبایی در ادامه بیان داشت:

از کسب اولین مدال طلای المپیک توکیو، قهرمان شدن تیم های ملی بانوان در کشور ازبکستان ، مدل بازی های ساحلی و … تا قبل از المپیک اتفاق هایی که برای کاراته رخ می دهد، مدیریت می شود. کارمان را به جهتی بردیم که در میدان های مختلف شرکت نموده ایم. اگر در ازبکستان نتیجه دلخواه رخ نداد دلیلش به این خاطر بود که در هیچ مسابقاتی حضور نداشتیم.

 

طباطبایی درباره انتخابات فدراسیون کاراته عنوان کرد:

تقریبا 250 هزار نفر از ورزشکارها در سامانه فدراسیون حضور دارند. یکی از روش های شفافیت ما به حساب می آید. اگر این مجمع به ما اعتماد نمایند و برای بار دوم در خدمت کاراته باشم. همه را به صحبت و گفتگو دعوت می نمایم. یکی از معضلات کاراته ما ارتباط خوبی میان منتقدین و افراد دیگر برقرار نشده و زخم زبان های زیادی وجود دارد. درهای فدراسیون بر روی همه افراد باز است. من اعتقاد دارم که راه رشد در کاراته ایران در دنیا فراهم است و باید از تمام ظرفیت ها استفاده نماییم. محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ، مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی به همراه اعضای فعلی فدراسیون و مجمع از مسئولان حاضر در نشست بودند.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “انتخابات فدراسیون کاراته و ادامه سریال مجامع تک کاندیدایی

  1. عشق من ورزش کاراته است، مرسی از سایت ورزشی که خبرهای جدید این رشته رو اطلاع رسانی می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *