انتخاب داور مسابقه لیورپول - رئال مادرید

انتخاب داور مسابقه لیورپول – رئال مادرید ، مسابقه یک هشتم نهایی لیک قهرمانان اروپا بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید در سه شنبه شب 2 اسفند 1401 برگزار می شود. به گزارش سایت ورزشی داور این مسابقه نیز از سوی یوفا انتخاب شده است.

بازی لیورپول – رئال مادرید در لیگ قهرمان اروپا:

بازی های لیگ قهرمانان اروپا همیشه از حساسیت و جذابیت خاصی دنبال می شود. در این هفته از این رقابت ها دو تیم لیورپول و رئال در برابر هم قرار می گیرند. یوفا شب قبل داوران این هفته از مسابقات دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانا را اعلام کرد. مسابقاتی که قرار است از سه شنبه 2 اسفند 1401 بین دو تیم انگلیسی و اسپانیایی آغاز گردد. در یک مسابقه حساس بین این دو تیم در آنفلید که رقابت جنجالی و مهمی خواهد بود. با اعلام سایت یوفا، ایستوان کواچ یک داور 38 ساله رومانیایی مسئولیت داوری این مسابقه را برعهده می گیرد.

 

انتخاب داور مسابقه لیورپول – رئال مادرید

سایت یوفا که مسئول برگزاری این مسابقات اروپایی است. رسما از آقای ایستوان کواچ 38 ساله به عنوان داور مسابقه حساس نام برد. ماسیمیلیانو ایراتی از کشور ایتالیا نیز داور ویدیویی VAR در این مسابقه خواهد بود.

داور رومانیایی که سابقه سوت زنی در لیگ قهرمانان را در کارنامه خودش دارد. این داور کارت زرد زیادی می دهد و در سه مسابقه فقط 15 بار کارت داده است. فقط 4 پنالتی گرفت که سه تا از پنالتی ها در بازی بایرلورکوزن و پورتو بود.

مسابقه دیگری که در سه شنبه برگزار می شود. آینتراخت فرانکفورت در برابر ناپول می باشد. آرتور دیاش پرتغالی نیز قضاوت این دیدار مهم را برعهده دارد. تیاگو مارتینش نیز داور ویدیویی وار این دیدار است.

مسابقات دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا از اسفند ماه 1401 رسما شروع شده است. و در دیدارهای بعدی نیز پورتو در برابر اینتر قرار میگیرد. که مهدی طارمی بازیکن ارزشمند تیم فوتبال ایران نیز در این مسابقات حضور دارد.

mohamadnd
19 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *