انتقاد از جایگزینی فخری با قربانی در شمشیربازی

انتقاد از جایگزینی فخری با قربانی در شمشیربازی ، یکی از بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز در ورزش ایران ، شمشیربازی می باشد. پیشکسوت شمشیربازی این رشته اعتقادی به کادر فنی فعلی تیم ملی ندارد و معتقد است که نتیجه های اخیر نشان دهنده رزومه ضعیف سرمربی فعلی است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

شمشیربازی با فخری و قربانی:

پیشکسوت این رشته به تحلیل شمشیربازی پرداخته ست. ریاست سه دوره باقرزاده در فدراسیون شمشیربازی تمام شد. علیرضا پورسلمان نیز عضو جدید فدراسیون شد. پیشکسوت در ادامه بیان داشت که تغییرات قطعا به نفع ورزش شمشیرزنی است.

 

عبدالرضا میرشفیعی پیشکسوت شمشیربازی

علیرضا میرشفیعی پیشکسوت شمشیربازی درباره انتخاب پورسلمان رئیس جدید فدراسیون شمشیربازی گفت: پورسلمان انتخاب فوق العاده ای است. او واقعا تجربه مدیریتی دارد و داور المپیک و پیشکوست شمشیربازی می باشد. او در کنار بقیه شمشیربازان می تواند روزهای خوشی را بوجود بیاورد. به نظر بنده باید در سریعترین زمان کادر فنی تیم ملی مشخص شود و سازمان های تیم ملی نظم خاصی به این رده های سنی مختلف بدهند.

تاریخچه المپیک

انتقاد از جایگزینی فخری با قربانی در شمشیربازی

ورزش شمشیر بازی با تیم ناقص راهی قهرمانی آسیا شده و اصلا نباید انتظار نتیجه درخشان داشته باشیم. اعزام ناقص نیز ربطی به فدراسیون ندارد و پورسلمان تلاش کرد تا در همه رده ها تیم کامل به ازبکستان برود. ولی خب دلایل مختلفی باعث شد تا شورای برون مرزی با اعزام تمامی نفرات مخالف باشد.

مدیر سابق تیم های ملی شمشیر بازی از عملکرد فدراسیون دوران فضل الله باقرزاده انتقاد کرد:

یکی از رشته های پر امکانات و تجهیزات قطعا ورزش شمشیربازی است. ما در ایران با تجهیزات پایین مسابقه می دهیم. این موارد به فدراسیون های قبلی نیز ارتباط دارد. باقرزاده بعد از نزدیک به دو هفته یک خرابه تحویل پورسلمان داد. دوران باقرزاده به پیشکسوت توجهی نمی شد، رئیس قبلی تمامی کارها را خودش انجام داد و به هیچ حرفی گوش نمی دهد. سیستم قبلی در فدراسیون مشکل داشت و باید برای ترمیم به پورسلمان وقت دهیم.

 

اشاره میرشفیعی به افت بقیه تیم ها:

ایشان به عنوان یک شخصیت پیشکسوت اعتقادی به کادر فنی تیم ملی ندارد. او اعتقاد دارد که نتایج ضعیف اخیر به دلیل رزومه ضعیف سرمربی تیم است. بر چه مبنای قربانی جای فخری را گرفت. اصلا اعتقاد من این است که نیاز به تغییرلات در کادر فنی سابر و سایر اسلحه ها واقعا حس می شود. در حال حاضر نیز عابدینی جزو برندهای شمشیربازی ایران می باشد. او هدایت تیم جوانان سوئد را عهده دار است. باید چنین سرمایه هایی را درون کشور حفظ نماییم.

mohamadnd
8 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *