انتقاد شدید کاستاکورتا از رافائل لیائو

انتقاد شدید کاستاکورتا از رافائل لیائو ، کاستاکورتا از لیائو در آث میلان اصلا راضی نیست. وینگر پرتغالی میلانی ها ظاهرا این روزها اصلا وضعیت خوبی ندارد. در بازی شب گذشته در مقابل تاتنهام نیز نتوانست عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

چرا رافائل لیائو بد بازی می کند!؟

لیائو بازیکن پرتغالی میلان ایتالیا ظاهرا اصلا عملکرد مناسبی در این روزها ندارد. کاستاکورتا از او به شدت انتقاد کرد. در یک دیدار دور برگشت یک هشتم نهایی قهرمانان اروپا در شب قبل بین میلان و تاتنهام دنبال شد که این دو تیم باهم مساوی کردند. اما با توجه به پیروزی تیم میلان در بازی رفت توانست به مرحله بعد صعود کند. لیائو از جمله بازیکنان ضعیف این بازی بود که حتی یک ضربه به سمت چارچوب تیم حریف نزد. انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن ستاره مطرح است. یکی از کسانی که به او زیاد حمله کرد کاستاکورتا مدافع اسبق و قدیمی تیم میلان است که در پایان مسابقه در شبکه اسکای بیان داشت:

انتقاد شدید کاستاکورتا از رافائل لیائو

لیائو اصلا بازی نکرد و تا دقیقه 88 از بازی خارج شد، با یک بازیکن کمتر بازی می کردیم و بسیار نا امیدانه بازی نمود. بنده فکر می کنم که باید قوی تر و مصمم تر بازی انجام می داد. در طول تاریخ میلان قهرمانی زیادی داشت که برای کسب جام تلاش نمود. آنها شایسته لقب قهرمان هستند. لیائو ثابت نمود که جزو بازیکنان قهرمان تیم نیست. واقعا میتوانست خیلی بهتر عمل کند.

کاستاکورتا خود یک زمانی از بهترین بازیکنان ستاره میلانی ها به شمار می رفت و از دوران خوب میلان در زمان های بسیار دور یاد کرد. اما با این ستاره میلان حداقل می توانست در بازی با تاتنهام دو گل بزند. حتی با اخراج یک بازیکن تاتنهامی بازهم میلان عملکرد درخشانی نداشت. حتی نزدیک بود که یک گل دریافت کند.

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *