انتقال تمرینات تراکتورسازی تبریز به یادگار امام

انتقال تمرینات تراکتورسازی تبریز به یادگار امام ، باشگاه تراکتورسازی تبریز در این هفته در مقابل تیم پرسپولیس با شکست 3-2 به بازی خودش پایان داد. خمس تمرینات تیم را به یادگار امام تبریز منتقل کرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما با این خبر ورزشی مهم همراه باشید.

 

تصمیم پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور برای تمرینات باشگاه:

پاکو خمز سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تمرینات تیمش را به ورزشگاه یادگار امام تبریز انتقال داد. تمرینات تیم فوتبال ظاهرا قرار است در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در تبریز برگزار شده است. به گزارش سایت ورزشی با تصمیم خمس سرمربی تیم در این هفته قرار است تمرینات باشگاه در دیدار مقابل مس رفسنجان در زمین اصلی ورزشگاه یادگار برگزار گردد.

 

انتقال تمرینات تراکتور به یادگار امام

سرمربی تراکتور برای اینکه بازیکنانش با زمین چمن ورزشگاه بیشتر آشنا شوند، یک تصمیم مهم و جنجالی اتخاذ نمودند. تراکتور در بازی با پرسپولیس موقعیت های زیادی داشت.  پرسپولیسی ها در مسابقه قبل توانستند تراکتور را با نتیجه 3-2 شکست دهند. این مسابقه حساس با عملکرد خوبی توسط تراکتوری ها ادامه داشت. اخباری در این دیدار دروازه بان تراکتور بود که دچار مصدومیت شد.

خبر مهمی که در این دیدار با مصدومیت اخباری بازی بعدی را از دست داد. روز قبل در بخش هایی از تمرین تراکتوری‌ها حضور داشت، اما فعلاً وضعیتش برای دیدار با مس رفسنجان مشخص نیست. قرار است پزشکان تراکتور طی روزهای آینده تصمیم نهایی را درباره این بازیکن بگیرند. تراکتور در این فصل عملکرد خوبی داشت و توانست تا اینجای کار با خمز رقابت های مختلفی را با برد و با 36 امتیاز در رتبه پنجم جدول است.

این تیم تبریزی قطعا به فکر سهمیه لیگ آسیا و حضور در رتبه های بالاتر جدول است، در ادامه بازی ها باید ببینیم که عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتور چگونه خواهد بود؟ آیا آنها می توانند جزو سه تیم برتر جدول باشند؟

mohamadnd
7 مارس 2023

1 دیدگاه در “انتقال تمرینات تراکتورسازی تبریز به یادگار امام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *