انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر

انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر ، یکی از بازیکنان خارجی تیم آلومینیوم به ام صلال قطر پیوست. انتقال عجیبی که در لیگ برتر ایران رخ داد.

انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر

به گزارش سایت “ورزشی” آخرین بازیکنی که از لیگ ایران به قطر رفت، شجاع خلیل زاده بود. او که در پرسپولیس در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید و راهی تیم الاهلی شد. در یک سال و نیم قبل هیچ بازیکن ایرانی به لیگ قطر نرفت. تا یک بازیکن خارجی توانست به ام صلال برود.

والنتینو یوئل در لیگ فوتبال قطر

بازیکن خارجی تیم آلومینیوم اراک بنام والنتینو یوئل توانست به دلیل دو فصل حضور خودش در نیوکسل جتس استرالیا به آلومینیوم اراک آمد و در دور رفت لیگ برتر 12 بار نیز به عنوان بازیکن ثابت در مسابقه قرار گرفت. در یک انتقال عجیب به ام صلال قطر پیوسته تا عکس هایش در کنار یکی از مدیران باشگاه خبرساز شود.

انتقال بازیکن از لیگ ایران به لیگ قطر
انتقال بازیکن از لیگ ایران به لیگ قطر

انتقال بازیکن از لیگ ایران به لیگ قطر

این بازیکن سودانی استرالیایی که به لیگ قطر پیوسته است. همانند گادوین منشا و خیلی از ستاره های خارجی دیگر موفق نبوده اند تا در لیگ ایران بمانند. عملکرد موفقیت آمیزی در تیم آلومینیوم اراک نداشتند. یوئل به دلیل عملکرد ناموفق خودش از شاگردان رحمتی جدا شد و به ام صلال رفت.

والنتینو قبل از ورود به ایران، اولین تجربه ملی خودش را بدست آورد. در دو دیدا مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا برای سودان جنوبی در برابر گامبیا به میدان رفت. در همان دو مسابقه هم موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشد. انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر

والنتینو در لیگ قطر
والنتینو در لیگ قطر

عملکرد ضعیف یوئل و منشا در لیگ برتر ایران

انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر برای یوئل حالا اتفاق افتاده است. منشا بعد از آقای گلی در لیگ برتر نیز امسال نمایش بسیار ضعیفی در تیم مس رفسنجان داشت. حالا حتی در 12 مسابقه نتوانست یک گل بزند. عملکردش همانند بازیکن خارجی آلومینیوم بود. یوئل در همین تعداد بازی موفق به گل زدن نشده است. حالا بسیار عجیب است که این بازیکن راهی لیگ سطح اول قطر شده و در تیم ام صلال بازی می کند. انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر

سید مهدی رحمتی بعد از اینکه هیچ وینگر مناسبی پیدا نکرد، دو بازیکن خارجی به تیم خودش آورد. والنتینو همانند بقیه خارجی ها عملکرد خوبی نداشت و در شروع نقل و انتقال های زمستانی از این تیم جدا شد. مهاجم سودانی پیکان تیتو اوکلو در 10 بازی فصل جاری لیگ برتر نیز گل نزده است. این سرنوشت برای منشا نیز به وجود آمده است.یوئل در یک انتقال غیر قابل تصور در این مابین سود کرده است. انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر

عملکرد ضعیف یوئل و منشا در لیگ برتر ایران
عملکرد ضعیف یوئل و منشا در لیگ برتر ایران

انتقال بازیکن خارجی تیم آلومینیوم اراک به قطر

تیم آلومینیوم اراک و مهدی رحمتی در یک شرایط پایانی با یوئل رسیده اند. این بازیکن با انتقال قرضی و بدون دریافت پول از باشگاه قطری تا پایان فصل در ام صلال می ماند. این بازیکن خارجی در اراک زیاد موفق نبود.

یوئل یک سال و نیم با تیم اراکی قرارداد دارد. در نیم فصل آینده باید برای ام صلال در ترکیب قرار بگیرد. در صورتی که باشگاه قطری از عملکرد این بازیکن رضایت داشته باشد. مبلغ رضایت نامه این بازیکن به صورت دلاری به باشگاه آلومینیوم پرداخت می شود. تیم اراک با این روش می تواند سود خوبی بدست آورد. هرچند ترک این بازیکن و پرداخت مبلغ قرارداد حدود 65% باقی مانده نیز برای آلومینیوم اراک سودآوری تلقی می شود.

باید ببینیم که این بازیکن سودانی استرالیایی چه عملکردی در لیگ قطر خواهد داشت. آیا او می تواند در لیگ ستارگان قطر باقی بماند؟ آیا او با قطری ها برای فصل آینده نیز به توافق می رسند؟ باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. انتقال عجیب از لیگ ایران به قطر

انتقال بازیکن از لیگ ایران به لیگ قطر
انتقال بازیکن از لیگ ایران به لیگ قطر

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
11 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *