انصراف امیر قلعه نویی حقیقت ها را روشن کرد

 انصراف امیر قلعه نویی حقیقت ها را روشن کرد ، تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی و حذف کی روش از نیمکت به دنبال گزینه های مربیان داخلی و خارجی زیادی بوده است. ظاهرا تاج دوست دارد که یک گزینه داخلی را بر روی نیمکت قرار دهد. روزهای اخیر لیستی از مربی های داخلی برای نیمکت تیم ملی مطرح شد. برخی از آنها کاندید سرمربی گری هستند. ولی برخی شایستگی و ارزش تیم را پایین می آورند.

 

قلعه نویی یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی بود

به گزارش سایت ورزشی ، وقتی سخنگوی فدراسیون فوتبال در یک اظهارنظر جالب از لیست هدایت تیم ملی با مربیان داخلی و خارجی رونمایی کرد. حالا باید حدس بزنیم که قرار است چه مسیری برای انتخاب جایگزین کی روش طی شود. در سال های اخیر معضلی روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی داخلی یا خارجی مطرح شده است. برخی از مردم طرفدار سرمربی داخلی و برخی نیز سرمربی خارجی علاقه دارند. بارها در این سال ها اسامی مختلفی را از زبان رئیس فدراسیون فوتبال شنیده ایم. حالا نام هایی بزرگ و کوچک که هرکدام در تیم های مختلفی کار کرده اند.

اسم ها و شخصیت های بزرگی نظیر کلیزمن و زیدان و مورینیو قطعا می تواند به هر تیمی شخصیت و کلاس دهد. اما برخی نام ها می تواند شخصیت تیم را پایین آورده و طرفداران را خجالت زده بکند.

 

سرمربیان ایرانی که جرات هدایت تیم ملی را ندارند

اسم هایی ایرانی برای هدایت تیم ملی مطرح شد.که آنها حتی خود انتظار و جرات چنین اقداماتی را ندارند و آینده پیش رو را نمی توانند پیش بینی کنند. همه این موارد باعث روشن شدن یک سری حقایق کرد. تنها شما نگاهی به لیست نامزدهای سرمربی گری تیم ملی بیندازید و در می یابید که چه سرنوشت هایی در انتظار تیم ملی فوتبال ایران است.

سرمربی های فوتبالی که سال ها در هیچ باشگاهی فعالیتی نکرده اند و اصلا به طور حرفه ای نمی توانند سرمربی فوتبال باشند. اما ادعاهای فراوانی دارند و این مربی ها به ضرب و زور استعفا و جملات قصار سعی کرده اند نتیجه های ضعیف خود را پنهان نمایند.

انصراف امیر قلعه نویی حقیقت ها را روشن کرد

ما هیچ قصدی نداریم که نام ایجنت های برای مطرح شدن برخی اسم ها و بی تدبیری ها تلاش کنیم.

ولی واقعا نمی توان از برخی واقعیت ها گذشت. انصراف امیر قلعه نویی به عنوان معدود نفراتی است که شایسته و لیاقت حضور در نیمکت ایران را دارد. ظاهرا انصرافش خیلی از حقیقت ها را روشن کرده است. فدراسیون فوتبالی که قضیه ویلموتس را پیش آورد و اسکوچیچ را نیز در نیمه راه رها کرد. و حالا بعد از ناکامی کی روش در جام جهانی 2022 قطر ، حالا لیست هایی مطرح شده که کیلومترها با نام بزرگ تیم ملی فوتبال ایران فاصله دارد.

 

mohamadnd
25 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *