ویکتور اوسیمن، ستاره تیم باشگاه ناپولی،میگوید وی و هالند در بین بهترین و شاخص ترین مهاجمان حال حاضر در در ورزش فوتبال اروپا قرار داریم.

تیم باشگاهی ناپولی در شب گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر مقابل این تیم پیروز شوند،گل دوم این تیم را به اسم اوسیمن در آوردند.

این ستاره اهل نیجریه برای هشتمین بازی متوالی خود موفق شد در رقابت‌های لیگ ایتالیا گلزنی کند و تا جایی که بتواند نشان می دهد که بهترین روز های دوران فوتبالی خودش را سپری می‌کند و به هیچ عنوان توقف ناپذیر به نظر میرسد.

“بیایید بیشتر درباره این بازیکن نیجریه ای حرف بزنیم“

وی در این باره اظهار داشت که این این مربی این اعتماد را به من داد که بسیار خوب است. خیلی دوست دارم آن را در زمین مسابقه نشان دهند و تمام تلاشم را برای این تیم محبوب به کار بگیرم.

ویکتور اوسیمن
ویکتور اوسیمن

ما از این برد خیلی خوشحال هستیم. مسابقه در این زمین بسیار دشوار است و چون می دانیم که فصل گذشته چه اتفاقی رخ داد. ما با نتیجه ۲ بر صفر از تیم مقابل جلو بودیم و در انتها سه بر دو شکست را قبول کردیم.

آنها تیمی خوب و بسیار قابل احترام هستند. تنها بازیکنی که در لیگ اروپا که میانگین گلزنی خیلی بهتری در هر بازی در پنج لیگ خیلی معتبر اروپایی در این فصل دارد، ارلینگ هالند در تیم باشگاهی منچستر سیتی است.

“پاسخ این بازیکن به سوال او“

اوسیمن، در جواب به این سوال که آیا خودش را هم سطح می داند گفت این فصل برای من بسیار بسیار فوق‌العاده بوده است. و من خیلی خوشحال هستم که موفق شدم در این مسابقه بدرخشم. اینکه که از بهترین مهاجمان اروپا باشم اتفاق بسیار عظیمی برای من است.

البته که ارلینگ هالند هم گلزن تر از اولی است و باید وی را در جمع بهترین مهاجمان اروپا جای دهند. این یکی از بهترین فصل هایی هایی است برای من و امید امید دارم که بتوانم به همین روند پیش بروم.

ارلینگ هالند
ارلینگ هالند

دیدیه دروگبا برای این فصل پیامی در شبکه‌های اجتماعی برای او فرستاد و به همین خاطر درخشش در لیگ قهرمانان و سری آ به این بازیکن را تبریک گفت.

عروسی من درباره این اتفاق مهم اضافه کرد و گفت حس بسیار بسیار خوبی است که صبح بیدار شوید و چنین پیامی را ببینید. این پیام از طرف کسی از بچگی تحصیلش می کردید بسیار برای من لذت بخش است.

این اتفاق شگفت انگیز و پر از انگیزه برای من به حساب می آید. ما بارها و بارها صحبت کردیم،من عاشق عملکرد وی هستم و از اینکه چنین اعتماد خاصی بهم ندارد بسیار خوشحال هستم. من من اسطوره ام رو خیلی خوب انتخاب کرده‌ام و از این بابت هم بسیار خوشحال هستم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *