اولین خروجی پرسپولیس مشخص شد / هدیه نظام وظیفه به ملوان!

اولین خروجی پرسپولیس مشخص شد تا بدین ترتیب جوان پرسپوليس تنها 3 روز دیگر پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد. او به زودی پیراهن سفید ملوان را بر تن می‌کند.

اولین خروجی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش «ورزشی»، محمد عمری بعد از دو بار انصراف از تحصیل حالا مشمول خدمت سربازی است. به همین خاطر باید نیم فصل به عضویت یک تیم نظامی در بیاید.

هافبک قرمزپوشان که فصل گذشته پدیده‌ی پرسپولیس و لیگ برتر بود و حتی شانس دعوت به تیم ملی را داشت. اما در این فصل اتفاقاتی رقم خورد که حالا به زودی با پیراهن ملوان بندرانزلی به زودی در قالب سرباز، فوتبال را دنبال می‌کند.

عمری که به دلیل مصدومیت‌های متوالی برخلاف فصل گذشته نتوانسته در نقش ستاره برای تیمش ظاهر شود. حالا در دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل، آخرین بار پیراهن پرسپولیس را پیش از انتقال اجباری به تن می‌کند.

سرنوشت مشابه برای محسن مسلمان

سرنوشت مشابه برای محسن مسلمان

شماره‌ای که در گذشته بر تن محسن مسلمان بود. ستاره اسبق سرخ‌ها نیز دوره‌ی خدمت خود را در ملوان سپری کرد. اما به واسطه نمایش خوبش به بازیکنی محبوب بین ملوانی‌ها در آن مقطع بدل شد. داستان عمری شاید طور دیگری رقم بخورد.

عمری به نظر می‌رسد کاملا با این موضوع کنار آمده باشد. بالاخره سرنوشتی است که به نوعی سراغ هر پسری به سن و سال او می‌رود. حالا او پیش از سفر به رفسنجان، چمدان خود را به مقصد انزلی و برای خدمت سربازی می‌بندد. در سخنانش نیز نه اثری از افسردگی و ناراحتی دیده می‌شود و نه نگرانی بابت آینده فوتبالش. به گفته خود او، انگیزه بالایی در پوشیدن پیراهن ملوان دارد تا در ۲۳ سالگی مسیر جدیدی را دنبال کند.

هافبک پرسپولیس با صلاح‌دید یحیی گل‌محمدی در بازی مقابل مس رفسنجان برای آخرین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان می‌رود. او در پایان این جدال با پیراهن شماره ۷۷ به‌صورت موقت با پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد. مسابقه‌ای که شاید یادآور خاطره جدایی احمد نور از این تیم باشد.

بازیکنان باتجربه پرسپوليس نیز برنامه ویژه‌ای برای او تدارک دیده‌اند. مثلاً این‌بار بازوبند دقایقی بر بازوی عمری باشد. تا او نیز به این شکل سرنوشت جدید خود را دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *