اولین خرید تابستانی بایرن‌مونیخ مشخص شد

مونیخی‌ها بوندسلیگا را از دست دادند. آن‌ها حالا به دنبال بازگشت تخت پادشاهی خود هستند. اولین خرید تابستانی بایرن‌مونیخ مشخص شد. باوارایی‌ها از هم‌اکنون برای فصل بعد خیز برداشته‌اند.

اولین خرید تابستانی بایرن‌مونیخ مشخص شد

بایرن مونیخ وضعیت اصلی‌ترین رقیب گلزنی هری کین در بوندسلیگا را تحت‌نظر گرفته‌است. این باشگاه قصد دارد برای جذب این بازیکن به زودی اقدام کند.

به گزارش وبسایت ورزشی، سرهو گیراسی در تابستان 2023 به اشتوتگارت از زمان حضورش آمار فوق‌العاده‌ی گلزنی دارد. این بازیکن 28 ساله گینه‌ای که اصلی‌ترین رقیب هری کین در مسیر کسب عنوان آقای گلی بود، آمادگی بالایی دارد. او به گلزنی در تمامی بازی‌ها عادت کرده است.

او در تیم قبلی خود، 25 گل در 81 بازی زده‌بود. حالا در این فصل 25 گل در 23 بازی بوندسلیگا به ثمر رسانده‌است. او تنها رقیب هری کین در عنوان آقای گلی این فصل است. گیراسی در موقعیت‌های حساسی این فصل باشگاه، در کنار اونداف بارها منجی تیم خود شده‌اند. میانگین گلزنی 1.27 گل در هر 90 دقیقه هوش بالای او را در گلزنی نشان می‌دهد. آمار او حتی در تمام اروپا درخشان است. در حال حاضر تنها کسی که این میانگین را ثبت کرده هری کین است.

رکوردشکنی گیراسی در اشتوتگارت

او با زدن 25 گل در این فصل از رکورد بهترین گلزن یک فصل اشتوتگارت که در اختیار ماریو گومز مهاجم سال‌های گذشته این تیم عبور کرد. او پس از اینکه گومز در فصل 2008/09، برای اشتوتگارت 24 گل به ثمر رسانده بود، این عدد را بهبود ببخشید.

البته در این بین سرهو گیراسی یکی از نام‌های حاضر در لیست بایرن مونیخ برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است. باوارایی‌ها به دنبال پرکردن جای خالی اریک ماکسیم چوپوموتینگ هستند. این بزیکن قرار است در انتهای این فصل از جمع مونیخی‌ها جدا شود. به گزارش بیلد آلمان،  اشتوتگارت از تمایل بایرن باخبر است. به دنبال این است که این مهاجم را برای ثبت قراردادی جدی مجاب کند. در قرارداد فعلی او بند فسخی وجود دارد که طبق آن باشگاه‌های علاقه‌مند با پرداخت 20 میلیون یورو می‌توانند به جذب مهاجم گینه‌ای اقدام کنند. البته در نهایت باز هم همه‌چیز بستگی به خود این بازیکن دارد.

Pooria
15 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *