اولین خرید سپاهان در نیم فصل اعلام شد

اولین خرید سپاهان در نیم فصل اعلام شد. نورافکن پس از گذشت روزهای سخت مصدومیت، در انتظار بازگشت به ترکیب سپاهان در لیگ برتر است.

اولین خرید سپاهان در نیم فصل اعلام شد

به گزارش «ورزشی»، نورافکن پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر با کشیدگی شدید از ناحیه رباط پا مواجه شد. غیبت نورافکن چالش بزرگی برای مورایس و حتی تیم ملی ایجاد کرد. اما حالا با گذشت روزهای سخت، آمادگی بازگشت امید نورافکن به مسابقات حساس فصل هم بیشتر می‌شود.

نورافکن اکنون بخش بزرگ از دوران مصدومیت را رد کرده است. او طی چند هفته گذشته، دوی نرم را آغاز کرده است. اما همچنان برای شرکت در تمرینات گروهی پرفشار به زمان بیشتری نیاز دارد. به نظر می‌رسد، طی دو سه هفته آینده شرایط برای شرکت او در تمرینات گروهی مهیا شود. او حتی ممکن است در چند بازی آخر سپاهان تا انتهای نیم فصل، در لیست تیم قرار بگیرد. اما شاید مورایس در حضور او عجله‌ و ریسک نکند. اگر نورافکن شانس بازی در ترکیب سپاهان را پیدا کند، بدون شک امیر قلعه‌نویی هم با نگاه ویژه‌ای نمایش او را برای دعوت به تیم ملی در نظر می‌گیرد.

قرارداد جدید سپاهان با نورافکن امضا شد

قرارداد جدید سپاهان با نورافکن امضا شد

قبل از شروع مسابقات مسئولان باشگاه سپاهان که در جریان مصدومیت این بازیکن قرار داشتند، او را از لیست خارج کردند تا در پنجره زمستانی پس از مصدومیت بار دیگر این بازیکن به لیست اضافه شود. نورافکن چندی پیش از این موضوع پرده برداشت. سپاهان پیش از پایان پنجره تابستانی با حذف نام علی‌نژاد و محمدرضا حسینی، در فهرست خود جا باز کرد. اما حتی بدون در نظرگیری این موافرادارد، با جدایی نیلسون جونیور فرصت بازگشت نورافکن به فهرست فراهم شده است. در واقع جدایی ناگهانی نیلسون برنامه‌ای بود برای برطرف کردن مشکل سقف بودجه و بعد گنجاندن نام نورافکن در لیست. نیکفر، مدیر عامل جدید سپاهان نیز در اولین مصاحبه خود از توافق با امید نورافکن، قبل از مسابقه سپاهان با مس رفسنجان خبر داد. اکنون نیز نام نورافکن در سامانه سازمان لیگ قراد دارد. زردپوشان اکنون در انتظار صدور کارت بازی این بازیکن هستند.

امید نورافکن که در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران بود و جای خالی او در جام جهانی حس می‌شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او که همواره با شور و شوق ویژه‌ای فوتبال بازی می‌کند، حتی اگر شانس بازی در هفته‌های پیش از جام ملت‌های آسیا را پیدا نکند، قطعاً خود را برای مسابقات مهم پیش روی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آماده خواهد کرد.

Pooria
12 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *