اوپن استرالیا: ماگدا لینت

ماگدا لینت در مرحله یک چهارم نهایی خود در ملبورن با نتیجه 6-3 7-5 بر کارولینا پلیسکووا شماره 1 سابق جهان پیروز شد. لهستانی اکنون با آرینا سابالنکا روبرو می شود که دونا وکیچ را 6-3 6-2 شکست داد. برنده نیمه نهایی آنها در فینال به مصاف ویکتوریا آزارنکا یا النا ریباکینا می رود.

ماگدا لینت روز چهارشنبه با پیروزی خیره کننده مقابل کارولینا پلیسکووا، شماره 1 سابق جهان، به روند رویایی خود در مسابقات آزاد استرالیا ادامه داد و راهی نیمه نهایی شد.

او اکنون با آرینا سابالنکا، بازیکن پنجم بازی خواهد کرد، تنها بازیکن برتر 10 نفره باقیمانده در قرعه کشی، که با شکست دادن دونا وکیچ 6-3 6-2 در یک نبرد وحشیانه با مهاجمان بزرگ در مسابقه دوم، جایگاه خود را در چهار تیم آخر به دست آورد. راد لیور آرنا.

آرینا سابالنکا
آرینا سابالنکا

این بلاروسی ممکن است دستش را در برابر لینت ناشناخته پر کند، که تنیس فوق‌العاده کنترل‌شده‌ای بازی کرد که رتبه او را در رتبه 45 جهان رد کرد تا به پیروزی 6-3 7-5 بر پلیسکووا برسد.

انتظار می‌رفت که لینت در ملبورن پارک دومین کمانچه را برای همکار لهستانی ایگا سویاتک بازی کند، اما اکنون در اولین نیمه‌نهایی گرند اسلم در روز پنج‌شنبه در مسابقه‌ای بازی خواهد کرد که تصمیم می‌گیرد چه کسی در فینال با ویکتوریا آزارنکا یا النا ریباکینا دیدار کند.

لینت گفت: «این خیلی زیاد است و من واقعاً نمی توانم آن را باور کنم. “من هرگز این را فراموش نخواهم کرد . من در حال شکستن برخی چیزهای واقعاً دشوار برای خودم هستم. این برای من تا آخر عمر باقی خواهد ماند، بنابراین من واقعاً سپاسگزارم.

ماگدا لینت
ماگدا لینت

فکر می‌کنم در تمام زندگی‌ام اشتباهات و باخت‌ها را خیلی شخصی می‌پذیرم. بنابراین، جدا کردن [زندگی] به‌عنوان یک تنیس‌باز و یک شخص واقعاً دشوار بود، زیرا بارها احساس می‌کردم که اشتباهات مرا تعریف می‌کنند.»

سابالنکا بعداً شانس خود را در یک ست اول فیزیکی یک ساعته پر از امتیازات بریک استفاده کرد. و سپس با ست دوم فرار کرد تا به چهارمین نیمه نهایی گرند اسلم خود برسد، اولین بار در ملبورن.

وکیچ رکورد 5-1 دوران حرفه ای خود را در برابر بلاروسی حفظ کرده بود

ماگدا لینت در مرحله یک چهارم نهایی
ماگدا لینت در مرحله یک چهارم نهایی

اما نتوانست با سابالنکای جدید و بهبود یافته با 13 خطای مضاعف که به هدف کروات کمکی نکرد، برابری کند.

سابالنکا آنقدر پیشرفت نکرده است که خطاهای زیادی هم مرتکب نشود. اما سرویس یک بار شکننده او تا حد زیادی محکم بود، و زمانی که او فورهند انفجاری خود را به دست آورد. همیشه برای وکیچ تحمل آن سخت بود.

دو خطای مضاعف در هنگام سرویس دهی سابالنکا برای مسابقه یادآور بازیکنی بود که او قبلاً بود. اما این بازیکن 24 ساله سه امتیاز شکست را نجات داد. و با یک فورهند بزرگ که به بدن وکیچ در حال دویدن ضربه زد، پیروزی را قطعی کرد.

سابالنکا، قبل از توضیح اینکه چرا فکر می‌کرد به اوج رسیده است. گفت: “او بازیکن بزرگی است و همیشه سخت است که با او بازی کنیم.”

فکر می‌کنم به این دلیل بود که آرام بودم و این بازی را از او انتظار داشتم. بنابراین می‌توانستم بدون توجه به هر اتفاقی در بازی بمانم. این نکته کلیدی بود.»

لینت هیچ مشکلی در ارائه یک چهارم نهایی خود در برابر پلیسکووا، فینالیست دوبار گرند اسلم نداشت. که 36 خطای اجباری مرتکب شد و همیشه در تعقیب مسابقه بود.

Pooria
27 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *