اگر مسی پشتکار رونالدو را داشت قطعا 15 توپ طلا می برد

اگر مسی پشتکار رونالدو را داشت قطعا 15 توپ طلا می برد ، در بازی شب گذشته باشگاه پی اس جی در برابر بایرن مونیخ مسی و امباپه بدترین عملکرد را داشتند. قطعا با کمی تلاش و پشتکار مسی می توانست بهتر بازی کند. اما با عملکرد ناموفق تیم PSG از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرنی ها حذف شد. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

انتقاد پاتریس اورا از عملکرد لیونل مسی:

اورا از هم تیمی سابق خودش تمجید کرد و تاکید کرد که کریستیانو رونالدو قطعا بهتر است لیونل مسی است. من رونالدو را به مسی ترجیح می دهم. بعد از شکست شب قبل پاری سن ژرمن فرانسه در مقابل بایرن مونیخ آلمان از لیگ قهرمانان اروپا، پاتریس اورا میهمان برنامه فردیناند بود که از مسی انتقادات شدیدی کرد و نسبت به رونالدو تمجید نمود.

پاتریس اورا گفت: بنده می خواهم درباره رونالدو توضیح دهم که قطعا بهتر از مسی است و من کریس رو به لیونل ترجیح می دهم. البته این به دلیل این نیست که همتیمی سابق من و برادرم است. بلکه من عاشق تعهد و پشتکار کریستیانو رونالدو هستم. خداوند به لیونل مسی استعداد خوبی داد و کریس برای رقابت با او تلاش خودش را دو چندان کرد. البته که مسی استعداد فوق العاده اش دارد و با پشتکار فراوان کریس باید خودش را به سطح مسی برساند. اگر مسی نیز همان اخلاق کاری و پشتکار رونالدو را داشت احتمالا باید تا الان 15 توپ طلا بدست می آورد. من عاشق اشخاصی هستم که در زندگی سخت کار می کنند. به همین خاطر رونالدو سخت کوش را به مسی بیشتر ترجیح می دهم.

 

اگر مسی پشتکار رونالدو را داشت قطعا 15 توپ طلا می برد

در ادامه پاتریس اورا گفت که علاقه من به رونالدو نیز بیشتر از مسی است و دوست دارم بازیکنانی همانند رونالدو که سخت در تلاش هستند تا سطح خود را به افراد هوشمند نزدیک تر کنند.

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *