اینستاگرام کیلیان امباپه 100 میلیونی شد

اینستاگرام کیلیان امباپه 100 میلیونی شد ، بلاخره اینستاگرام کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن به رقم 100 میلیون نفر رسید. اینستاگرام یکی از مهم ترین و معتبرترین پلتفرم های فوتبالیست ها و هنرمندان مشهور دنیا است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما با این خبر مهم باشید.

چرا اینستاگرام برای ورزشکاران مهم است؟

اینستاگرام یکی از بهترین و مهم ترین پلتفرم های اجتماعی در دنیا است. سالانه میلیاردها نفر در این پلتفرم فعالیت می کنند، تصاویر و ویدیوهای مختلفی را به اشتراک می گذارند. معمولا داشتن فالوور بالا برای ورزشکاران و فوتبالیست ها نیز در این دوره از اهمیت زیادتری برخوردار است. مثلا رونالدو جزو یکی از پر فالوورترین سلبریتی اینستاگرامی است. درآمد هنگفت رونالدو باعث شده تا بازیکنان دیگری نظیر امباپه و مسی و … نیز به سمت این برنامه بیایند. در روزهای اخیر بلاخره کیلیان امباپه نیز به رقم 100 میلیون فالوور رسید.

اینستاگرام کیلیان امباپه 100 میلیونی شد

اینستاگرام کیلیان امباپه 100 میلیونی شد

حساب ستاره باشگاه پاری سن ژرمن و کاپیتان تیم ملی فرانسه بلاخره 100 میلیونی شد. امباپه در حال حاضر 100 میلیون فالوور اینستاگرامی دارد. به گزارش سایت ورزشی ، کیلیان امباپه جزو پرطرفدارترین بازیکن نسل جدید و جوان فوتبالی دنیا محسوب می شود. ستاره فرانسوی در سال های اخیر واقعا پیشرفت زیادی داشته است. او علاوه بر اینکه در فوتبال خوش درخشید، توانست در اینستاگرام نیز به یک چهره مشهور تبدیل شود. او جزو بهترین گلزن تاریخ PSG نیز شده است.

فالوورها و دنبال کننده های اینستاگرامی رسمی امباپه امروز از مرز 100 میلیون نفر عبور کرد. بازیکن ورزشی و چهره معروف که جزو ششمین شخص ورزشی است که از این تعداد فالور عبور نموده است. کریستیانو رونالدو، لیونل مسی ، ویرات کولی (کریکت باز) ، نیمار و لبران جیمز از جمله ورزشکارانی هستند که از این رکورد قبلا عبور کرده بودند.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “اینستاگرام کیلیان امباپه 100 میلیونی شد

  1. کیلیان امباپه هم مجازی و واینر اینستاگرام میشه خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *