شایعات رختکن بارسلونا؛ این بازیکنان بارسلونا با ژاوی اختلاف دارند

سایت اتلتیک با اشاره به شایعات رختکن بارسلونا، در گزارشی نام چند نفر را ذکر کرد و ادعا کرد که این بازیکنان بارسلونا با ژاوی اختلاف دارند. این وب سایت از برخی از بازیکنان ناراضی در بارسلونا اسم برده که موجب بروز اختلافات شده اند.

این بازیکنان بارسلونا با ژاوی اختلاف دارند

به گزارش وب سایت «ورزشی»، با ادامه شرایط بد باشگاه بارسلونا اخبار و شایعات منفی زیادی درباره شرایط این تیم و کادر فنی منتشر می‌شود. در جدیدترین گزارش، اتلتیک در مورد وضعیت برخی از بازیکنان و نارضایتی آن‌ها، خبرهایی مطرح کرده است.

بحران خط دفاعی در بارسلونا

بحران خط دفاعی در بارسلونا

بر اساس این گزارش، یکی از بازیکنان ناراضی در تیم ژاوی، آندریاس کریستنسن است. این مدافع دانمارکی از اینکه میان تمامی بازیکنان خط دفاع، اولین نفری است که از ترکیب اصلی کنار می‌رود، ناراحت و ناراضی است. کریستنسن احساس می‌کند لایق دقایق بیشتری در ترکیب اصلی است. او فکر می‌کند می‌تواند نمایش مورد قبول ژاوی را در خط دفاع نشان دهد.

یکی دیگر از مشکلات بزرگ بارسلونا سمت راست خط دفاع است. در ابتدای فصل، ژول کونده به ژاوی اعلام کرد که علاقه ندارد در پست دفاع راست بازی کند. همین باعث حضور بیشتر آرائوخو در دفاع راست شده است. ابتدا آرائوخو اعتراضی نشان نداد. اما پس از مدتی او نیز از این مطلب ابراز نارضایتی کرد. این دو بازیکن هر به دنبال بازی در دفاع وسط هستند و از بازی در جناح کناری، ناراضی هستند.

ستاره پارسال، مغضوب امسال

ستاره پارسال، مغضوب امسال

بازیکن دیگری که در حال حاضر حال و روز خوبی در بارسلونا ندارد، رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی است. لواندوفسکی تصور می‌کند موقعیت او در باشگاه و رابطه‌اش با ژاوی در ماه‌های اخیر به میزان قابل توجهی دستخوش تغییر شده است. اعضای کادرفنی ژاوی از عملکرد لوا و ناکامی او در گلزنی ناامید شده‌اند. او نیز از حجم انتقادات ناراضی است.

همه این اتفاقات داخل رختکن و البته عوامل دیگر، بارسلونا را پس از یک فصل نسبتاً خوب، وارد بحران کرده است. مدیران همچنان معتقدند باید تا آخر فصل برای ارزیابی ژاوی صبر و تحمل داشته باشند. اما این باور که ژاوی آن مربی‌ای که انتظار می‌رفت نیست رو به افزایش است. بسیار ایمان خود به پروژه ژاوی را از دست داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *