این ستاره‌ی رئال مادرید در فینال غایب است

این ستاره‌ی رئال مادرید در فینال غایب است. بازیکنی که بی‌شک در تمامی مراحل قبلی از ستاره‌های اصلی تیم رئال مادرید بوده‌است.

خلاصه خبر

آندری لونین به دلیل بیماری تمام هفته تمرین را از دست داده‌است.

دروازه‌بان رئال مادرید با بقیه تیم سفر نکرد.

به جای آن تیبو کورتوا فینال لیگ قهرمانان اروپا را آغاز خواهد کرد.

این ستاره‌ی رئال مادرید در فینال غایب است

به گزارش ورزشی، آندری لونین، دروازه بان رئال مادرید، به همراه سایر بازیکنان به لندن سفر نکرد. او از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند انصراف داده‌است.

لونین در این فصل از زمانی که تیبو کورتوا در ماه آگوست دچار مصدومیت طولانی مدت شد، شانسی غیرمنتظره پیدا کرد. اما حضور او در تمام هفته برای فینال نامشخص بود.

غیبت لونین به علت سرماخوردگی

غیبت لونین به علت سرماخوردگی

بازیکن اوکراینی جایگاه خود را در لالیگا به کورتوای آماده واگذار کرده‌است. اما در هر دو بازی برد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ فیکس بود. او تمرینات دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه را به دلیل آنفولانزا از دست داد.

تیم مادرید روز پنجشنبه بدون لونین سوار بر پروازی به انگلیس شد. مارکا گزارش داد که این دروازه‌بان که به عنوان خطر سرایت برای تیم تلقی می‌شد. اما انتظار می‌رفت که به تنهایی در روز جمعه یا حتی روز بازی سفر کند. اما احتمال بازی در چنین سناریویی اندک بود. در نهایت او عصر پنجشنبه در یک پست اینستاگرامی تایید کرد که در نبرد بهبود شکست خورده‌است.

لونین به 3.3 میلیون دنبال کننده خود گفت: “بسیار متاسفم که نمی توانم [برای] بازی با مهم ترین تیم فصل و مهمترین تیم زندگی‌ام آماده شوم.”

اولین حضور کورتوا در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل می‌تواند فینالی باشد که دومین قهرمانی اروپا را برای او به ارمغان بیاورد.

ترکیب 25 بازیکن رئال مادرید – فینال لیگ قهرمانان

دروازه بان ها:  تیبو کورتوا، آندری لونین ، کپا آریزابالاگا، فران گونزالس

مدافعان:  دنی کارواخال، ادر میلیتائو، دیوید پریز ، ناچو، لوکاس واسکز، فران گارسیا، آنتونیو رودیگر، فرلاند مندی

هافبک ها:  جود بلینگهام، تونی کروس، لوکا مودریچ، ادواردو کاماویگا، فدریکو والورده، اورلین چوآمنی ، دنی سبایوس، آردا گولر، ماریو مارتین

مهاجمان:  وینیسیوس جونیور، رودریگو، خوسلو، براهیم دیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *