این 9 بازیکن آینده ی فوتبال زنان اند

از مری فاولر تا ویکی لوپز: نه بازیکن برای روشن کردن آینده فوتبال زنان. این 9 بازیکن که امروز در ورزشی می خواهیم آن ها را معرفی کنیم، آینده ی فوتبال زنان خواهند بود.

ستارگان آینده ی فوتبال زنان چه کسانی هستند؟

مقدمات جام جهانی پر از انتظار است. و در کمتر از شش ماه مانده به پایان، هنوز سوالات زیادی وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود. چه کسی صندلی در هواپیما رزرو می کند؟ چه کسی آن را از دست خواهد داد؟ آیا سورپرایزی وجود خواهد داشت؟

یک چیز صد در صد است. تعداد باورنکردنی از جوانان چشمگیر وجود دارد که در سال 2022، سالی که چندین تورنمنت جوانان برگزار می شود، برجسته شدند. در اینجا 9 بازیکن جوان را انتخاب می کنیم که می توانند در جام جهانی بدرخشند.

ویکی لوپز (16)

لوپز اعجوبه مادریدی از زمان خرید در تابستان گذشته مورد بحث بارسلونا است. او اولین بازی خود را برای قهرمان اسپانیا در ماه دسامبر انجام داد. و جوانترین گلزن آنها در برابر لوانته شد. او یک هافبک تهاجمی با مهارت های فراوان، در قهرمانی اسپانیا در جام جهانی زیر 17 سال 2022، نقش اول را داشت. و جایزه توپ طلا را از آن خود کرد. مسابقات بزرگسالان امسال ممکن است خیلی زود برگزار شود، اما او یکی از بازیکنانی است که باید مراقب آن بود.

لورن جیمز ستاره فوتبال چلسی
لورن جیمز ستاره فوتبال چلسی

لورن جیمز (21)

هر طرفدار فوتبال زنان از استعداد ذاتی جیمز آگاه خواهد شد. از همان لحظه ای که او در 16 سالگی برای آرسنال به میدان رفت، واضح بود. انتقال رکوردشکن او از منچستریونایتد به چلسی در سال 2021، خبرساز شد. اما این فصل است که صبر نتیجه داده است. مهارت طبیعی، پاهای سریع و بینش او باعث شده تا برخی از بهترین مدافعان اروپا از رویا رویی با او بترسند. حضور در تیم جام جهانی شیرها تقریباً قطعی به نظر می رسد.

مری فاولر (19)

فاولر بازیکن بزرگ بعدی در 15 سالگی وارد تیم بزرگسالان استرالیا شد. و هرگز به عقب نگاه نکرده است. پیوستن به مونپلیه قبل از انتقال به منچسترسیتی در ژوئن گذشته، طعم فوتبال اروپایی را به او بخشید. یک مهاجم باهوش که در تمام کردن با هر دو پا ماهر است. قبل از سفر به توکیو 2020 به جام جهانی 2019 رفت و در برد یک چهارم نهایی ماتیلداس مقابل تیم جی بی گلی تماشایی به ثمر رساند. یک تورنمنت خانگی به شما اشاره می کند، فرصتی عالی برای نشان دادن دقیقاً آنچه او در استرالیا و فراتر از آن است.

لیندا کایسیدو (17)

سال گذشته برای نوجوانان کلمبیا سال پر ارزشی بود. این مهاجم 17 ساله در سه رده سنی نماینده کشورش بود که در این راه توانایی خود را نشان داد. در ژوئیه، با نایب قهرمانی کلمبیا، او به عنوان بهترین بازیکن کوپا آمریکا انتخاب شد. او قبل از کاپیتانی زیر 17 سال در جام جهانی هند، مستقیماً به جام جهانی زیر 20 سال رفت. کلمبیا در فینال به اسپانیا باخت و کایسهدو به عنوان بهترین گلزن مشترک رقابت را به پایان برد. 12 ماه بزرگ دیگر با کلمبیا به استرالیا و نیوزیلند در انتظار است. در داخل کشور، او در دپورتیوو کالی باقی می ماند، اما به شدت با انتقال به اروپا مرتبط شده است که مطمئناً زودتر از این اتفاق خواهد افتاد.

آلیسا تامپسون (18)

انتخاب شماره 1 تامپسون نامی بود که در ماه ژانویه بر سر زبان ها افتاد. زیرا او به جوان ترین بازیکنی تبدیل شد که در NWSL حضور پیدا کرده است. این بازیکن بومی کالیفرنیا با امتیاز بالا، فصل آینده در آنجل سیتی بازی خواهد کرد. او که یک فوروارد سریع است، در سطح جوانان درخشیده است. و در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال کونکاکاف در سال گذشته سه گل به ثمر رساند و مدال طلا را به دست آورد. او تا حد زیادی بخشی از تفکر ولاتکو آندونوسکی است. و اولین بازی خود را در رده سنی بزرگسالان مقابل انگلیس در ومبلی در اکتبر گذشته انجام داد.

مایکا هامانو (18)

ژاپن تکنیکی چلسی ماه گذشته امضای یکی از درخشان ترین ستاره های جوان ژاپن را به دست آورد. هامانو از کوبه لئونسا به این تیم منتقل شد. او یک مهاجم با استعداد فنی فراوان، در جام جهانی زیر 20 سال سال گذشته درخشید. چهار گل و یک پاس گل او به ژاپن کمک کرد تا مدال نقره را به دست بیاورد در حالی که توپ طلا را هم به خانه برد. هامانو فصل را به صورت قرضی در هاماربی سوئد سپری خواهد کرد. جایی که امیدوار است عملکردهایش او را در ذهن فوتوشی ایکدا در نظر بگیرد. زیرا او به تیم خود در جام جهانی فکر می کند.

ملچی دومورنی ستاره فوتبال هائیتی
ملچی دومورنی ستاره فوتبال هائیتی

ملچی دومورنی (19)

سوپراستار هائیتی اغلب در خط مقدم گفتگوهای فوتبال نیست. اما آنها یکی از هیجان انگیزترین استعدادهای جهان را دارند. دومورنی صحنه بین‌المللی را روشن کرد و بهترین بازیکن جوان را در مسابقات قهرمانی کونکاکاف دبلیو تابستان گذشته به دست آورد. این هافبک آرام اخیراً انتقال رویایی خود را از استاد د ریمز به لیون تضمین کرد. او در تابستان به قهرمان فرانسه می پیوندد. و در قلب چالش هائیتی برای حضور در جام جهانی در پلی آف بین کنفدراسیونی در اوکلند این ماه قرار خواهد گرفت.

استر اونینیزید (19)

آینده سوپر فالکون ها اونینیزید از نیجریه یکی از معدود جوانان بالقوه است که به فوتبال بزرگسالان دست پیدا کرده است. او یک هافبک دو پا که می تواند لحظات جادویی زیادی داشته باشد، در جام جهانی زیر 20 سال برای کشورش نمایش های درخشانی از خود به نمایش گذاشت. فالکونتس در گروه خود شامل فرانسه، کره جنوبی و کانادا با اونینیزید که سه گل به ثمر رساند و دو بازی بهترین بازیکن مسابقه را به ثمر رساند، صدرنشین شد. او اولین بازی بزرگسالان خود را در سپتامبر برابر ایالات متحده آمریکا انجام داد. و شانس واقعی برای ادامه پیشرفت خود با نیجریه به استرالیا دارد.

گیو کی روش (19)

ستاره برزیلی زمانی که آرسنال تابستان گذشته گیو را به خدمت گرفت. انتظارات زیادی در شمال لندن وجود داشت. این نوجوان که یکی از اعضای ثابت تیم ملی برزیل است، در چند سال گذشته چشم ها را به خود جلب کرده است. یک دونده ماهر با توانایی بازی در هر نقطه از سه بازیکن جلو، او در WSL در حال حاضر یک قهرمان المپیک و با یک عنوان کوپا آمریکا به نام خود دارد. او که نیم فصل اول را به صورت قرضی در اورتون سپری می کند، وقت خود را صرف وفق دادن با لیگ کرده است. در ژانویه به جمع توپچی ها بازگشت و اولین بازی خود را مقابل لیدز انجام داد.

Pooria
9 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *