بارسلونا در حال رهایی از این پنج بازیکن

به گزارش AS، باشگاه بارسلونا، مواجه با محدودیت‌های مالی، برنامه‌ای را ابداع کرده است تا بارسلونا در حال رهایی از این پنج بازیکن است. که در حال حاضر به امانت به باشگاه‌های دیگر هستند، سودی در اندازه ۸۵ میلیون یورو تولید کند. در حالی که تیم سختی مالی دارد تا جذب بازیکنان جدید را ممکن سازد، احتمالاً تا تابستان ۲۰۲۵ وضعیت تغییری نخواهد کرد.

با توجه به محدودیت‌های مالی، بارسلونا تنها ۳.۸ میلیون یورو در بازار تابستانی صرف جذب بازیکن کرد، عمدتاً برای خرید اوریل رومئو. اکثر امضاهای آن‌ها از آزادها بوده است، که نمایانگر مشکلات مالی باشگاه است.

بارسلونا در حال رهایی از این پنج بازیکن
بارسلونا در حال رهایی از این پنج بازیکن

برای کاهش بار مالی، مدیریت بارسلونا فروش بازیکنان در حال حاضر به امانت رفته را به عنوان یک راهکار ممکن برای بازار تابستان آینده شناخته است. تخمین زده می‌شود که باشگاه می‌تواند تا ۸۵ میلیون یورو به دلیل ارزش فعلی این بازیکنان به دست آورد.

آنسو فاتی

نخستین نام در این لیست آنسو فاتی است که ارزش بازار او از ۹۰ میلیون یورو به ۳۰ میلیون یورو کاهش یافته است. فاتی در حال حاضر به ویارئال امانت داده شده است اما از یک آسیب طولانی مدت رنج می‌برد که او را برای چند ماه از عملکرد خود دور نگه داشته است. با اینکه فاتی قصد دارد به بارسلونا بازگردد، واقعیت این است که دیگر جایی برای او در تیم وجود ندارد.

اریک گارسیا

که به گیرونا امانت داده شده است، دومین بازیکنی است که برای فروش در نظر گرفته می‌شود. مربی ارزش افزوده گارسیا را قدر می‌داند و گیرونا نیز تمایل به انتقال دائمی او دارد که بارسلونا مایل به تسهیل در این انتقال است.

کلمنت لنگله

که به استون ویلا امانت داده شده است، تخمین زده می‌شود ارزش هشت میلیون یورو داشته باشد. با بازی محدود در لیگ برتر و لیگ کنفرانس، انتظار می‌رود که لنگله در بازار تابستانی فروخته شود.

پابلو توره

که به گیرونا امانت داده شده است، فرصت محدودی برای نمایش مهارت‌های خود داشته و تنها ۳۸۲ دقیقه از زمان بازی خود را در ۱۳ بازی جمع کرده است. با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا دارد، آینده او در باشگاه نامعلوم است.

سرجیو دست

که در حال حاضر به پی اس وی ایندهوون امانت داده شده است، در طول اجرای قراردادش نتایج موفقی را به خود اختصاص داده است. ارزش داست به ۱۸ میلیون یورو تخمین زده می‌شود و قرارداد او با بارسلونا تا سال ۲۰۲۵ ادامه دارد.

Hesam
1 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *