بازجویی ناصر الخلیفی به اتهام آدم ربایی و شکنجه

بازجویی ناصر الخلیفی به اتهام آدم ربایی و شکنجه ، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه مورد اتهام جدیدی قرار گرفته است. اتهاماتی که می تواند در صورت اثبات برایش گران تمام شود. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

مدیر باشگاه پاری سن ژرمن مورد اتهام آدم ربایی قرار گرفت

به گزارش سایت ورزشی و به نقل از رسانه های معروف فرانسه، مدیر باشگاه پی اس جی مورد اتهام قرار گرفته است. اتهامات رئیس باشگاه psg آدم ربایی و شکنجه است. روز دوشنبه سه قاضی در پاریس درباره این پرونده تحقیق می کنند و مامور رسدگی به شکایت شخصی بنام طیب عبدالرحمان لابیگر فرانسه الجزایری هستند.

عبدالرحمان چند ماه قبل یک شکایت علیه این مدیر مطرح نمود. یک شکایت بر علیه الخلیفی تنظیم شد. در این شکایت مطرح شد که سال 2020 این مدیر در سندهای مخرب در کشور قطر دست داشته است و او را در این زمینه مورد شکنجه قرار داده است.

بازجویی ناصر الخلیفی به اتهام آدم ربایی و شکنجه

وکلای شاکی ادعا دارند که چند ماه پیش برای جلب توجه دستگاه قضایی در رسیدگی به این تخلف تلاش های زیادی کردند.

این تلاش ها ظاهر در این هفته بلاخره نتیجه داد بر این اساس کیفرخواست. شخصی بنام عبدالرحمان شاکی پرونده یک موبایل در دستش دارد که به ناصر الخلیفی تعلق دارد. در این تلفن همراه یک سری اطلاعات مهم و حساس وجود دارد.

این پرونده مرتبط با واگذاری جام جهانی 2022 به قطر و حتی واگذار کردن حق پخش تلویزیونی جام های جهانی 2026 و 2030 در خاورمیانه به تلویزیون BeIN Media می باشد. باشگاه فرانسوی پی اس جی هنوز اظهار نظری در این باره نکرده است. باید ببینیم که در روزهای اخیر واکنش وکلای الخلیفی به این موضوع چی می باشد؟ آیا مدیر باشگاه می تواند خودش را تبرئه کند؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در اینباره در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *