بازدید مدیران تیم ملی جوانان ایران از ورزشگاه دیدار با عراق

بازدید مدیران تیم ملی جوانان ایران از ورزشگاه دیدار با عراق ، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در یک مسابقه در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا روز شنبه 20 اسفند ماه در برابر تیم ملی عراق بازی خواهند کرد. مدیران تیم ایران از ورزشگاه برگزاری مسابقات دیدن کردند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

دیدار تیم ملی جوانان ایران و عراق در یک چهارم نهایی آسیا:

مدیران تیم ملی جوانان ایران از استادیوم دیدار دو تیم ایران و عراق دیدن نمودند. رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با افشین ناظمی از ورزشگاه مخل دیدار نمودند. این مسابقه که بین دو تیم ایران و عراق در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا می باشد. به گزارش سایت ورزشی ، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال جوانان ایران روز شنبه بیست اسفند در برابر تیم عراق در یک چهام نهایی آسیا بازی می کنند. دو تیم در حالی روبروی هم قرار می گیرند که برنده این مسابقه ضمن صعود به نیمه نهایی رقابت ها ، جواز حضور در جام جهانی زیر 20 سال دنیا را نیز دریافت می کند.

 

بازدید مدیران تیم ملی جوانان ایران از ورزشگاه دیدار با عراق

به همین منظور مدیران تیم ملی جوانان ایرانی از ورزشگاه مسابقه حساس با عراق دیدن کردند. میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه و رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با افشین ناظمی از ظهر امروز به ورزشگاه JAR شهر تاشکند رفت. یک شرایطی مهیا شد تا از ورزشگاه و چمن و … دیدن نمایند. آنها باید اطلاعات مرتبط با زمین چمن و شرایط بازی در این منطقه را بررسی و به اطلاع اعضای تیم قرار دهند.

دیدار حساس فوتبال جوانان ملت های آسیا که دو تیم عراق و ایران باید روبروی هم قرار بگیرند و همه شرایط مهیای یک بازی خوب و جذاب می باشد. به نظر شما ایران امکان صعود از این مسابقه را دارد؟ لطفا نظرات خود را بیان نمایید.

mohamadnd
10 مارس 2023

1 دیدگاه در “بازدید مدیران تیم ملی جوانان ایران از ورزشگاه دیدار با عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *