بازگشت دی بروینه از مصدومیت پس از 5 ماه / منچسترسیتی 5-0 هادرسفیلد

بازگشت دی بروینه از مصدومیت پس از 5 ماه منچسترسیتیِ گواردیولا 5-0 هادرسفیلد را شکست داد. با این پیروزی، سیتی به مرحله‌ی بعد صعود کرد.

بازگشت دی بروینه از مصدومیت پس از 5 ماه

به گزارش ورزشی، یک بازی فرمالیته‌ی دیگر برای شاگردان پپ گواردیولا بود. اگرچه سایر تیم‌های لیگ برتری در دور سوم جام حذفی کار سختی را پشت سر گذاشتند و به سختی از تیم‌های دسته پایین‌تر برآمدند. اما سیتی از امتیاز خانگی به خوبی استفاده کرد و در همان نیمه اول کار را تمام کرد.

آنها در نیمه دوم با نتیجه 2-0 پیش بودند. و در نهایت پیروزی را تکمیل و نتیجه را 5-0 کردند. البته با چاشنی بازگشت کوین دی بروینه که در اتحاد بسیار مورد تشویق قرار گرفت.

بجز استفان اورتگا، سرخیو گومز و اسکار باب ، یازده مرد سیتی برای این بازی کاملاً مشخص بود. و خبر بد مصدومیت مانوئل آکانجی بود.

اما گواردیولا از تعطیلات لیگ برتر استفاده کرد تا به بازیکنان ثابت بچسبد. ارلینگ هالند البته استراحت داشت. دی بروینه و جرمی دوکو با مصدومیت به تیم بازگشتند.

جولیان آلوارز دوباره درخشید

جولیان آلوارز دوباره درخشید

و قهرمان داستان، مثل همیشه بازی‌های اخیر، جولیان آلوارز بود. یک گل و پاس گل در نیمه اول برای آرژانتینی به ثبت رسید.

او کمتر از یک ماه پیش در جام باشگاه های جهان درخشید. و همچنان به تاثیرگذاری ادامه می‌دهد و سال 2024 را به بهترین شکل ممکن پیش می‌برد. سطح او تحمل غیبت هالند را آسان‌تر می‌کند.

در نیمه دوم تلاش‌های راحت سیتی به دور چهارم رقابت‌ها ادامه یافت. چند بازگشت از مصدومیت هم تایید شد. چرا که دوکو به همراه دی بروینه دقایقی را بازی کردند.

این بازیکن بلژیکی که بازوبند را بر بازو بسته بود، از اولین روز لیگ برتر در ماه آگوست بازی نکرده بود. او در بازگشت به زمین مورد تشویق ایستاده قرار گرفت.

بن جکسون پس از انحراف ضربه باب، گل خود را به ثمر رساند، فیل فودن دو بار گلزنی کرد. دوکو نیزنتیجه را 5-0 کرد تا نتیجه را به پایان برساند. تیم پپ، قهرمان فعلی، اکنون در مرحله چهارم قرار دارد.

Pooria
7 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *