سردار آزمون

بازگشت سردار آزمون به بایر لورکوزن قطعی شد. سردار آزمون همچنان منتظر موفقیت خود در بایر لورکوزن است. مربی او، ژابی آلونسو، امیدوار است برای نیم فصل دوم یک “سردار با فرم عالی” داشته باشد.

سردار آزمون ابتدا در نبرد هوایی تعیین کننده در خط وسط پیروز شد، سپس به سمت محوطه جریمه حریف دوید. یک ترفند فریب بدن و یک ضربه ی خوب باعث شد به گل برسد. گل او در برد 3 بر صفر در مصاف روز شنبه یک بار دیگر توانایی او را نشان داد. ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن گفت: “او ویژگی های مثبت زیادی دارد، به خصوص در نزدیکی محوطه جریمه و روی ضربات سر. دلمان برایش تنگ شده بود.”

مهاجمی که در ابتدای سال از زنیت سن پترزبورگ به بایر کروز رفت، آخرین بازی خود را در جریان باخت مونیخ در سپتامبر انجام داد. چند روز بعد، در حالی که برای بازی لیگ قهرمانان اروپا در پورتو آماده می شد، دچار مصدومیت در ساق پا شد. اما آزمون به موقع به کمک تیم ملی ایران در جام جهانی راه یافت. او همچنین در هر سه بازی دور مقدماتی این مسابقات حضور داشت.

مشکلات سردار آزمون از زمان ترک روسیه

در لورکوزن اما، این بازیکن که در سال 2021 به عنوان بهترین فوتبالیست سال روسیه انتخاب شد، برای اثبات خود با مشکلاتی روبرو شده است. او تنها 6 بازی در ترکیب اصلی بایر بوده است. در مجموع 22 بازی برای بایر لورکوزن، قطعا بیش از 1 گل و 3 پاس گل از او انتظار می رفت.

آلونسو پس از آخرین بازی دوستانه قبل از تعطیلات زمستانی گفت: «در مقابل زوریخ، از زمانی که اینجا هستم، اولین بار بود که به او بازی می دادم. از ملاقات با او خوشحالم. او نوع خاص از فوتبال را ارائه می دهد.”

 از آنجایی که مشخص نیست پاتریک شیک، که در حال حاضر به دلیل مشکل کشاله ران غایب است، چه زمانی می تواند دوباره بازی کند؛ آزمون می تواند به زودی فرصت های بیشتری برای ارائه خود داشته باشد. آلونسو اضافه کرد: برای نیم فصل دوم به سردار در بهترین فرم نیاز داریم و بازگشت سردار آزمون به بایر لورکوزن برای این تیم بسیار خوب خواهد بود.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
25 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *