بازگشت غرور و تعصب به منچستر یونایتد

بازگشت غرور و تعصب به منچستر یونایتد ، اریک تن هاخ تیم شیاطین سرخ را با آشفتگی و سیاهی تحویل گرفت، هیچکس فکرش را نمی کرد که این سرمربی هلندی تیم منچستر را در مدت زمان نیم فصل به خوبی جمع کند. آنها لیگ کاپ انگلیسی را در شب قبل بدست آوردند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

تیم پرطرفدار منچستر یونایتد انگلیس:

منچستر به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های انگلیسی به شمار می رود. ایرانی ها از جمله کسانی هستند که بعد از سر الکس فرگوسن به این تیم علاقه مند شدند. شیاطین سرخ بعد از فرگوسن دوران پر فراز و نشیبی را تجربه کردند. آنها روند غرور آمیز و صعودی را تجربه نکردند و از تعداد هوادارهای این تیم در ایران نیز کاسته شده است.

طرفداران ایرانی منچستر در شب قبل به شعور و شعف آمدند و از برد تیمشان در کاپ انگلیس خوشحال شدند. یونایتد بعد از فرگوشن دوران سختی را گذراند و همیشه در جا می زد. با حضور مورینیو هواداران فکر می کردند که تیمشان به اوج برمی گردد. اما بعد از سه فصل بیهوده زیر نظر اوله گونار سولسشر که خودش نیز نمی دانست چطور با رزومه ضعیفش هدایت منچستر را برعهده گرفت. تن هاخ مرد هلندی شیاطین سرخ در یک نیم فصل تیم را بدست گرفت و حالا یونایتد را در وضعیت عالی قرار داده است.

بازگشت غرور و تعصب به منچستر یونایتد

اریک تن هاخ سرمربی کاربلد تیم منچستری ها:

تن هاخ در یک نیم فصل توانست خودش را نشان دهد و حالا کاری کرد که در این لحظه طرفداران به خودشان ببالند که هوادار این تیم انگلیسی هستند. آنها در این فصل توانستند خودشان را تقویت کرده و ترکیب کاملا متوازن داشته باشند. اریک یک سبک خاص را به منچستر داد و تیم را از لحاظ فنی بهبود بخشید، ذهنیت و هوش تن هاخ بسیار خوب بود و توانست در یک نیم فصل تغییراتی شگرفی ایجاد کند. سرمربی هلندی در مدت زمان طولانی تر قطعا می تواند کار فنی بهتری انجام دهد و یونایتد را از لحاظ سبک بازی و استانداردها بالاتر ببرد.

 

بهترین مسیر اریک تن هاخ در منچستر یونایتد:

اریک تن هاخ نسبت به سرمربی های قبلی بهتر عمل کرد. او مسیر درستی را در پیش گرفت و توانست منچسر را در کورس قطعی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرر دهد. قطعا تن هاخ یک نگاه رویایی به عنوان قهرمانی نیز دارد و آن را دور از ذهن نمی داند. این مرد هلندی می خواهد هوادارانش را خوشحال کند و در اوایل فصل به دنبال بازگشت به لیگ قهرمانان است. سرمربی منچستر حالا توانسته در کورش قطعی رسیدن به آن باشد. اگر اتفاقی نیفتد قطعا اریک می تواند منچستر را تا پایان در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دهد و با این روند احتمالا تا قبل از هفته آخر حضورش را در این رقابت ها قطعی می کند.

تن هاخ در شب قبل یک جام داخلی انگلیس را برای منچستر با آن شرایط تلخ و سیاه به ارمغان آورد. با اینکه کاپ انگلیس چندان پر اهمیت نیست، اما نوید یک تیم قدرتمندی را می دهد که به فکر کسب جام های دیگری است. حالا بازیکنان و سرمربی اعتماد به نفس قبلی و غرور خود را بازیابی کر دند و این به بهترین شکل با کسب لیگ کاپ انجام شد. منچستری ها شانس کسب AF Cup را نیز دارند.

 

منچستر یونایتد موفق به حذف بارسلونا شد

اریک تن هاخ در چارچوب رقابت اروپایی نیز موفقیت بی نظیری کسب کرد، بازیکنانش در یک مسابقه حساس موفق به حذف بارسلونا شد. آنها تیمی را حذف کردند که مدعی احتمالی قهرانی لالیگا در فصل جاری هستند. منچستر توانست باشگاهی را از این رقابت ها حذف نماید که یک گام جلوتر از مسیر فوتبالی این باشگاه انگلیسی قرار داشتند. تن هاخ و بازیکنانش در 180 دقیقه نفسگیر از لحاظ فنی با بارسلون برابر بودند. مسیر موفق سرمربی قرمزهای انگلستان بسیار قابل توجه بود. آنها اگر قهرمانی در لیگ اروپا را بدست بیاورند می تواند یک شیرینی دلچسب برای هوادارانش باشد. قطعا کسب سهمیه لیگ قهرمانان می تواند نوید یک مسیر درست و اصولی سرمربی و بازیکنان منچستر باشد. این یک آغاز صحیح برای یونایتدی ها در ادامه مسیرشان است.

بازگشت غرور و تعصب به منچستر یونایتد

بازگشت غرور و تعصب به منچستر یونایتد

حالا بعد از مدت ها غرور به تیم شیاطین سرخ بازگشته است. هواداران از این کسب عنوان قهرمانی از این بابت خوشحال هستند که سرمربی در یک مسیر درست قرار داد. سرمربی هلندی یک منطق و کار علمی مناسبی در فوتبال دارد. قطعا با ادامه این روند می تواند تمام خواسته های هواداران را برآورده نماید. مسئولان منچستر بعد از اخراج مورینیو هیچگاه موفق نشدند جام های مختلفی را بدست بیاورند. هنوز هم کسی نمی داند که چطور یونایتد با تمام هزینه ها و منابع مختلف در سه فصل نتوانستند جامی را به ارمغان بیاورند. حالا در شب قبل یک دستاورد مهم را بدست آوردند. هواداران خیالشان از این بابت راحت است که از تماشای یک مسیر صحیح لذت ببرند. تیم بلاخره در مسیری قرار گرفته که امید دارند تن هاخ تیم مورد علاقه شان را به جام های بالاتر برساند. البته هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ممکن است اتفاقاتی نیز جلوی منچستر را بگیرد، باید همه پارامترها برای مسیر درست تیم قرار داشته باشد.

به نظر شما آیا غرور و تعصب به منچستر یونایتد برگشته است؟ لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در ادامه بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *