برگشت مصدومان بایرن مونیخ به بازی های مهم

به گزارش ورزشی میخواهیم در این خبر بگوییم که آیا مصدومان بایرن مونیخ به بازی های مهم می رسند یا خیر؟.

آنچه گذشت و آنچه در پیش دارند

بایرن مونیخ، در طول دو هفته پیش بازی‌های بسیار مهمی انجام داده است. بازیکنان ناگلزمان هفته دیگر بازی مهمی مقابل یونیون برلینی دارند که این مسابقه نشان میدهد چه تیمی به صدر جدول بوندسلیگا میرود. بایرن همچنین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن‌ ژرمن فرانسه را نیز در پیش دارند.

شاید بابت شرایط خیلی بد امباپه ستاره فرانسوی و مصدومیت شدید نیمار ستاره برزیلی، بسیاری از هوادارانش پاریسن ژرمن را تیم بدشانس بدانند با این حال بایرن در این بازی و بازی های حساس دیگر خود، با مصدومیت چند بازیکن تاثیر گذار دست و پنجه نرم می کند.

بایرن و پاریس
بایرن و پاریس
برگشت مصدومان بایرن مونیخ

مانه، سوپر استار 30 ساله سنگالی که بعد از حضور در چند بازی بایرن با مصدومیت خیلی شدید مواجه شده و چند ماه از زمین دور بود، این روزها به تمرینات بایرن بازگشت ولی هنوز تایم حضورش در مسابقات مونیخ مشخص نیست.

سادیو مانه
سادیو مانه

مزروئی، بازیکن مدافع راست مراکشی بایرن یکی دیگر از بازیکنان مصدوم است که هنوز تاریخ برگشتن او به زمین مشخص نیست. منابع اخباری بایرن گزارش داده است به باشگاه اما اعلام کرده اند که این بازیکن از روز چهارشنبه به تمرینات اضافه خواهد شد.

ناصر مزروئی
ناصر مزروئی

مانوئل نویر بعد از به پایان رساندن جام جهانی 2022 قطر و شکست دردناک توسط ژاپن و حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی، برای سپری کردن تعطیلات خود به همراه دوستان و خانواده به اسکی سواری روی برف رفت و همانجا بود که در حادثه‌ای خطرناک پای وی شکست و مجبور شد تا آخر فصل 2022 – 2023 از دور مسابقات تیمش را دنبال کند.

مانوئل نویر
مانوئل نویر
ریسک جولین ناگلزمن

هواداران بایرن خیلی علاقه دارند تا مانه را در مسابقات آینده و در ترکیب اصلی ببینند اما تصمیم گیری در این مورد به چند روز بعد موکول شد. جولین ناگلزمن سرمربی بایرن بعد از سه ماه دوری مانه از از مسابقات، نمی خواهد در مورد بازی های مهم خود ریسک کند.

جولین ناگلزمن
جولین ناگلزمن

گفته می‌ شود که کومان، مهاجم تاثیر گذار و گلزن این تیم به طور قطعی در بازی بعدی بایرن مقابل یونیون حضور دارد.

کینگزلی کومان
کینگزلی کومان
صحبت های نویر درباره مصدومیت اش

نویر درباره مصدومیتش گفت: اگر بخواهم درباره مصدومیتم صحبت کنم، باید به چندین روز قبل از مصدوم شدن بگویم. باید از جام جهانی قطر شروع کنم. در آنجا اتفاقات زیادی رخ داد. ما در آلمان از حمایت خوبی برخوردار نبودیم..

بعد از بازگشت اصلا علاقه ای نداشتم که بازی‌های جام جهانی را تماشا کنم. روز اول بازگشتم به آلمان 10 کیلومتر و روز دوم هم مانند روز اول 10 کیلومتر دویدم. کدام یک از دروازبانان 20 کیلومتر در طول دو روز می‌دود؟.

و در ادامه صحبت هایش گفت: دیگران با روانشناس هایشان صحبت می‌کنند، ولی من روز سوم هم برای دویدن رفتم بیرون و بعد از آن تصمیم گرفتم با یکی از دوستان صمیمیم در روز چهارم به اسکی روی برف بروم.

سی سال است که تجربه اسکی سواری دارم. در آن روز من در حال اسکی سواری بودم، حدودا سرعت من 10 الی 12 کیلومتر بود و در مسیر اصلی نبودم، در مسیر آموزشی بودم که ناگهان جسمی زیر برف گیر کرد به پاهایم و باعث شد من تعادل خودم را از دست بدهم.

وی با اشاره به این که بعد از مصدومیت خود حس کرده باشگاه او و هوادارانش را از خود نا امید کرده گفت: من سریعا عکسی از خودم که در واتساپ داشتیم منتشر کردم و از طرفدارانم و مدیران باشگاه بایرن معذرت خواهی کردم. من کسی نیستم که الکی کاری بکنم. من همه چیز را در این مورد توضیح دادم و گفتم چه شد که این اتفاق رخ داد.

مصدومیت شدید مانوئل نویر
مصدومیت شدید مانوئل نویر

3 دیدگاه در “بازگشت مصدومان بایرن مونیخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *