بازگشت کوتینیو به باشگاه سابق: ویلا او را نمی‌خواهد

فیلیپه کوتینیو، اسطوره لیورپول، در آستانه بازگشت به واسکودوگاما، باشگاه سابق خود است. بازگشت کوتینیو به باشگاه سابق در تابستان اتفاق می‌افتد.

بازگشت کوتینیو به باشگاه سابق

به گزارش “ورزشی“، فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی، از زمان  انتقال از بارسلونا به ویلا پارک نتوانسته کاری برای اثبات و احیای خود انجام دهد. طبق گفته‌های فابریتزیو رومانو، باشگاه سابق او یعنی واسکودوگاما پس از “مذاکرات” از بازگرداندن او به باشگاه سابقش مطمئن است. کوتینیو اکنون به کشور خود سفر کرده‌است. او به رسانه‌های محلی گفته است که “همه می‌دانند آینده او در کدام تیم است”.

کوتینیو در سال ۲۰۲۲ توسط استیون جرارد خریداری و به ویلا آورده شد. همه آن زمان فکر می‌کردند که این خرید مثبتی برای استون ویلا خواهد بود. اما ستاره سابق لیورپول در ۴۳ بازی برای ویلا فقط ۶ گل و ۳ پاس گل ثبت کرده‌است. کوتینیو که زمانی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شد، از زمان انتقال ۱۴۲ میلیون پوندی از لیورپول به بارسا، حرفه‌ای او روز به روز افت کرده‌است.

فصل پیش او به صورت قرضی در الدحیل قطر توپ زد. اما این باشگاه از دائمی کردن قرارداد او در نهایت منصرف شد. واسکودگاما در این فصل از ۶ بازی لیگ دو پیروزی کسب کرده‌است. مسلما جذب محصول آکادمی خودشان که در سال ۲۰۰۸ به اینترمیلان منتقل شد، برگ برنده‌ی بزرگی خواهد بود. سان‌اسپورت فاش کرد که ویلا علی‌رغم دریافت سهمیه لیگ قهرمانان، قرار است حداقل یک ستاره بزرگ را در فصل نقل و انتقالات به پول نقد تبدیل کند. چرا که ویلا تا اواخر فصل آینده به درآمد ۵۰ میلیون پوندی اروپایی خود نمی‌تواند دست پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *