بازگشت گابریل ژسوس به لیست آرسنال

بازگشت گابریل ژسوس به لیست آرسنال برای بازی با فولام ، یکی از مهاجم های عالی و حرفه ای تیم آرسنال قطعا ژسوس برزیلی است. گابریل برای بازی با فولام کاملا آماده شده است و می تواند در لیست تیم آرسنال قرار بگیرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

چرا گابریل ژسوس در باشگاه آرسنال حضور نداشت؟

به گزارش سایت ورزشی ، مهاجم برزیلی تیم آرسنال بعد از مدت ها می تواند در میدان حاضر شود. ژسوس بعد از یک دوره مصدومیت نتوانست برای توپچی ها بازی کند. حالا این بازیکن برزیلی آماده حضور در رقابت با فولام انگلیس است. در مسابقه حساس هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، در عصر امروز دو تیم آرسنال و فولام مقابل هم قرار خواهند گرفت. یکی از نکات امیدوار کننده برای طرفداران باشگاه توپچی ها، برگشتن گابریل ژسوس برزیلی به لیست تیم است. حالا ژسوس آماده بازگشت به میادین فوتبال است تا برای آرسنال موفقیت کسب نماید. مهاجم برزیلی بعد از مدت ها مصدومیت برگشته است.

بازگشت گابریل ژسوس به لیست آرسنال

مسابقه حساس بین تیم های آرسنال و فولام در روز یکشنبه 21 اسفند برگزار می شود. نکته مهم و امیدوار کننده برای هواداران باشگاه، برگشتن ژسوس است که مهاجم 25 ساله در جام جهانی 2022 قطر از ناحیه زانو مصدومیت پیدا کرد و مجبور به عمل جراحی نیز شده بود. حالا بعد از نزدیک به 3 ماه می تواند برای باشگاه آرسنال توپ زنی نماید حالا گفته شد که ژسوس از نیمکت دیدار امروز را شروع خواهد کرد. ژسوس از بازیکان فوق العاده باشگاه انگلیسی است که عملکرد درخشانی را در فصل قبل داشته است. به نظر شما این بازیکن می تواند به روزهای اوج خودش بعد از جام جهانی بازگردد؟ ژسوس از جمله بازیکنان بی نظیر و تکنیکی باشگاه آرسنال است. لطفا دیدگاه و نظرات تان را درباره این بازیکن کامنت نمایید.

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “بازگشت گابریل ژسوس به لیست آرسنال برای بازی با فولام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *