بازیهای نوروز جودو

بازیهای نوروز جودو ، مسابقات ورزشی جودو بانوان از روز شنبه رسما آغاز می شود. رقابت های جودو زنن اولین دوره بازی های بین المللی نوروز از شنبه 20 اسفندماه به میزبانی شهر تهران در سالن شهید افراسیابی برگزار می شود. در سایت ورزشی همراه ما با این خبر باشید.

 

برگزاری مسابقات نوروز جودو تهران:

رقابت های جودو بانوان در اولین دوره بین المللی نوروز فردا شنبه 20 اسفند در تهران برگزار می شود. به گزارش سایت ورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، این رقابت های در نخستین دوره بازی های بین المللی به میزبانی کشور عزیزمان برگزار می گردد.

بر این اساس مسابقات در بخش بانوان و با حضور تیم های بلاروس، پاکستان، افغانستان و تیم های ملی الف و ب جودو خانم های کشورمان در روز 20 اسفند در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می گردد. مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات جودو زنان از روز جمعه برگزار می شود. این دوره از بازی ها 9 رشته ورزشی از 19 تا 23 اسفند رقابت خواهند کرد.

مراسم افتتاحیه این رقابت ها از 19 اسفند یعنی امروز به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. این مسابقات از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار است. جودو بانوان در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است. این رقابت ها در شنبه رسما شروع می شود و تیم ها باید در مقابل حریفان کشورهای دیگر قرار بگیرند. اگر شما علاقه مند به این رشته ورزشی هستید می توانید خبرهای این مسابقات را در روزهای آینده در سایت ورزشی دنبال کنید.

بازیهای نوروز جودو | برگزاری مسابقات جودو زنان از فردا

مسابقات حساس و هیجان انگیز که تیم ایران در بخش بانوان باید با رقیبان پاکستانی، بلاروسی و افغانستانی در بخش الف و ب روبرو شود. تیم ملی ایران در رشته های جودو و دیگر رشته های رزمی تجربیات زیادی کسب نموده است. تیم بانوان علاقه مند است در این مسابقات برنده و پیروز شود.

برگزاری مسابقات جودو زنان از فردا

mohamadnd
10 مارس 2023

1 دیدگاه در “بازیهای نوروز جودو | برگزاری مسابقات جودو زنان از فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *