بازیکنان خروجی چلسی مشخص شدند

فصل فروش چلسی آغاز شد. بازیکنان خروجی چلسی مشخص شدند: استرلینگ، زیچ و پولیشیچ در صدر لیست هستند. در این پست ورزشی به وضعیت بازیکنان خروجی چلسی تیمی در صدر اخبار نقل و انتقالات می پردازیم.

نقل و انتقالات چلسی در فصل 22-23

پس از طوفانی شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه، چلسی تصمیم گرفت تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند. آبی ها در ازای 100 میلیون یورو، میخائیلو مودریک، ملی پوش اوکراینی شاختار دونتسک را به خدمت گرفتند. و 10 میلیون یورو را برای تضمین خدمات ژائو فلیکس با قرارداد قرضی شش ماهه خرج کردند.

در همین حال، آنها نزدیک به جذب وینگر 20 ساله نونی مادوئکه از PSV آیندهوون با 35 میلیون یورو هستند. این بدان معناست که چلسی باید برای ایجاد فضا در ترکیب خود، چند مهاجم را به فروش برساند.

آبی ها تصمیم گرفته اند رحیم استرلینگ، حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ را با قیمتی بسیار کمتر از قیمتی که دارند به فروش برسانند.

چلسی در فوریه 2020 برای جذب زیاش از آژاکس 40 میلیون یورو پرداخت کرد. اندکی قبل از آن، آنها 65 میلیون یورو برای جذب پولشیچ از بوروسیا دورتموند هزینه کرده بودند. تابستان گذشته، آبی ها 50 میلیون یورو برای خرید استرلینگ از منچسترسیتی سرمایه گذاری کردند.

مودریک از خرید های برجسته ی این فصل چلسی
مودریک از خرید های برجسته ی این فصل چلسی

بازیکنان خروجی چلسی | بازیابی بخشی از سرمایه گذاری

چلسی در حال حاضر در رده دهم قرار دارد و 19 امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین است. آنها نیاز به بازیابی حداقل بخش کوچکی از سرمایه گذاری خود دارند، اما بازیکنان فوق می توانند با ارقام کمتر از هزینه خرید خود ترک کنند.

کریستین پولیشیچ در صدر فهرست نقل و انتقالات تابستانی چلسی قرار دارد.

آبی ها به دنبال تعادل مالی خود هستند و کاپیتان آمریکا دیگر در برنامه ی آنها نیست.

دوران میلیونر جدید چلسی که در آن آنها تبدیل به باشگاهی با بزرگترین سرمایه گذاری در بازار زمستانی شدند، برای متعادل کردن وضعیت مالی به فروش بازیکن برای تابستان نیاز دارد. و چندین بازیکن، از جمله کریستین پولیشیچ آمریکایی در لیست وجود دارند که برای شکوفایی تجارت باید فروخته شوند.

کنسرسیوم به رهبری تاد بوهلی، سرمایه دار آمریکایی، مالک مشترک داجرز و سهامدار لیکرز، به همراه بهداد اقبالی، مارک والتر و هانسجورگ ویس، چلسی را در می 2022 خریداری کردند. و در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر 16 خرید انجام داده اند.

به گزارش ESPN، آبی‌ها برای حفظ وضعیت مالی خود، کریستین پولیشیچ، پیر امریک اوبامیانگ و حکیم زیاش را به عنوان نامزدهای اصلی ترک در نظر گرفته‌اند. تا پس از صرف 354.5 میلیون دلار برای 9 خرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، پول نقد کنند.

آمار پولیشیچ چنگی به دل نمی زند
آمار پولیشیچ چنگی به دل نمی زند

بازیکنان خروجی چلسی | آمار پولیشیچ در چلسی چنگی به دل نمی زند

پولیشیچ چهارمین سال حضورش در استمفورد بریج را سپری می کند و در این فصل در 21 بازی در تمامی رقابت ها تنها یک گل به ثمر رسانده است. او در ژانویه از زانو آسیب دید که دو ماه از میادین دور بود. اما این به شانس کم او برای ماندن کمکی نمی کند.

جدایی کاپیتان آمریکا از چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد و آث میلان، منچستریونایتد، آرسنال و نیوکاسل همگی علاقه مند بودند، اما این انتقال انجام نشد.

اوبامیانگ در ابتدای فصل با زدن تنها 3 گل در 17 بازی، یک گل در لیگ و دو گل در لیگ قهرمانان اروپا در ابتدای فصل وارد چلسی شد، در حالی که در همین تعداد بازی، زیچ یک تساوی خالی به ثمر رسانده است. آنها را به درب خروجی نزدیک کنند.

مالکان چلسی همچنین می دانند که روملو لوکاکو یکی دیگر از دارایی هایش است که در حال حاضر به صورت قرضی در اینتر حضور دارد و در ماه ژوئن به لندن بازخواهد گشت.

Pooria
15 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *