بازیکنان کارت زردی پرسپولیسی در مقابل تراکتور

بازیکنان کارت زردی پرسپولیسی در مقابل تراکتور ، بازی پرسپولیس و تراکتور در این هفته پیگیری می شود. در این مسابقه 6 بازیکن تیم پرسپولیس در صورت دریافت کارت زرد ، دیدار مهم با سپاهان را در هفته بعدی از دست می دهند. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

احتمال محرومیت 6 بازیکن پرسپولیس از دیدار سپاهان در صورت کارت زرد گرفتن

به گزارش سایت ورزشی ، تیم باشگاه پرسپولیس در یک دیدار خارج از خانه در برابر تیم تراکتورسازی تبریز قرار می گیرد. در این مسابقه که شش بازیکن تیم 3 اخطاره هستند. و با دریافت یک کارت زرد دیگر بازی مهم و حساس هفته بعدی با سپاهان را از دست می دهند.

بازیکنانی همانند علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری از جمله شش بازیکنی هستند. که در خطر محرومیت قرار دارند. آنها باید بسیار حواس جمع و محتاط بازی کنند. این بازیکنان تا ایجاد سه کارت زرد دریافت کردند و اگر در بازی با تراکتور نیز اخطار بگیرند دیگر نمی توانند در مقابل رقیب اصلی قهرمانی خود یعنی سپاهان بازی کنند. تیم پرسپولیس باید خودش را برای مسابقات سخت آماده کند. قطعا کار سختی را در مقابل سپاهان و تراکتور دارد.

 

 

بازیکنان کارت زردی پرسپولیسی در مقابل تراکتور

یحیی گل محمدی سرمربی قرمز پوشان پایتخت خودش را در مقابل تراکتورسازی تبریز آماده می کند و قطعا به دنبال راه حل های نجات بخش برای بازیکانان اخطاری اش است. اگر این بازیکنان را در برابر سپاهان از دست بدهد قطعا کارش سخت می شود. پرسپولیس در هر دو این مسابقات به شش امتیاز نیاز مبرم دارد و برای قهرمانی باید هر دو مسابقه حساس را با برد پیش ببرد. اصلا نمی تواند ریسک کند و یک بازی را فدای دیگری نماید.

باید ببینیم که این شش نفر چطور در مقابل تراکتورسازی بازی می کنند، آنها باید از خود در برابر اخطار داور محافظت نمایند. بدون توجه به این موضوعات باید در میدان قرار بگیرند و پرسپولیس احتمالا در غیاب چند بازیکن مطرح و اصلی خودش از سپاهان میزبانی می نماید. در ادامه نظرتان را درباره این کارت زردهای بازیکنان اعلام نمایید آیا این بازیکنان می توانند همگی در بازی سپاهان حضور پیدا کنند؟ لطفا نظر خود را در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
3 مارس 2023

1 دیدگاه در “بازیکنان کارت زردی پرسپولیسی در مقابل تراکتور | احتمال از دست دادن بازی با سپاهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *