بازیکن آینده‌ی سیتی به شرط‌بندی متهم شد

لوکاس پاکوتا توسط اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه می‌شود؟ زیرا بازیکن آینده‌ی سیتی به شرط‌بندی متهم شد.

خلاصه

پاکتا متهم به درخواست شرط‌بندی عمدی است

هافبک برزیلی تا 3 ژوئن فرصت دارد تا به این اتهامات پاسخ دهد.

هافبک وستهام یکی از مهم‌ترین بازیکنان این باشگاه است.

بازیکن آینده‌ی سیتی به شرط‌بندی متهم شد

به گزارش ورزشی، لوکاس پاکتا، هافبک وستهام یونایتد به چهار تخلف در زمینه شرط‌بندی متهم شده‌است.

این ملی‌پوش برزیلی به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی برای منچسترسیتی ظاهر شده بود. اما زمانی که در ماه آگوست مشخص شد که فیفا و اتحادیه فوتبال انگلیس تحت بازجویی قرار گرفته اند، قهرمانان فعلی علاقه خود را کاهش دادند. اگرچه که همراهان و اردوی این بازیکن از این تغییر تصمیم شوکه شدند.

او همچنین به دو اتهام به عدم رعایت تحقیقات متهم شده‌است

او همچنین به دو اتهام به عدم رعایت تحقیقات متهم شده‌است

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: ” لوکاس پاکتا، بازیکن وستهام یونایتد به دلیل نقض قوانین E5 و F3 اتحادیه فوتبال انگلیس به سوء رفتار متهم شده‌است.

این بازیکن به چهار مورد نقض قانون E5.1 اتحادیه فوتبال انگلیس در رابطه با رفتارش در بازی های لیگ برتر باشگاه مقابل لسترسیتی در 12 نوامبر 2022، استون ویلا در 12 مارس 2023، لیدز یونایتد در 21 می 2023 و بورنموث در 12 اوت 2023 متهم شده‌است.

ادعا می‌شود که او مستقیماً به دنبال تأثیرگذاری بر پیشرفت، رفتار، یا هر جنبه دیگری از یا وقوع در این مسابقات بوده‌است. بدین معنای که عمداً به دنبال دریافت کارت از داور به منظور تأثیرگذاری بر بازار شرط‌بندی برای برنده‌شدن بوده‌است.

لوکاس پاکتا همچنین به دو مورد نقض قانون F3 اتحادیه فوتبال انگلیس در رابطه با عدم رعایت قانون F2 اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شده‌است.

بازیکن تا 3 ژوئن 2024 فرصت دارد تا به این اتهامات پاسخ دهد. البته می‌تواند درخواست تمدید بدهد. اتحادیه فوتبال تا پایان این پرونده هیچ اظهارنظر دیگری نخواهد کرد.

واکنش پاکتا به اتهامات وارده

در پاسخ به این اتهامات، پاکوتا در ایکس پست کرد : «از اینکه اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفته من را متهم کند بسیار متعجب و ناراحت هستم.

“به مدت 9 ماه در تمام مراحل تحقیقات آنها همکاری و تمام اطلاعاتی را که در توان دارم ارائه کرده‌ام. اتهامات را به طور کامل رد می‌کنم. با هر نفسی برای اثبات این مبارزه خواهم کرد. با توجه به ادامه روند، من نخواهم بود. ارائه هرگونه نظر بیشتر.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *