بازیکن جدید پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟ سرخ پوشان پایتخت امروز در دیداری پایاپای با نتیجه 0 بر 0 مقابل پیکان به تساوی رسیدند. این در حالی بود که باز هم یحیی گل محمدی از مهاجم نوک تخصصی استفاده نکرد. قرمزها با این یک امتیاز 26 امتیازی شدند و نتوانستند با پیروزی در این دیدار همچنان به تنهایی صدر جدول باقی بمانند.

حتما بخوانید: یورگن لوکادیا بازیکن هلندی | بیوگرافی+زندگی شخصی+عکس با همسر

بازیکن جدید پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

یورگن لوکادیا بامداد دوشنبه هفته پیش سرخ پوشان را به مقصد کشورش ترک کرد و شیخ دیاباته هم به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی همچنان از ترکیب قرمز ها دور می باشد.

جالب است بدانید با این حال باز هم یحیی گل محمدی به صورت فیکس از مهدی عبدی ستاره جوان خط حمله اش و حامد پاکدل دیگر مهاجم تیمش که پارسال از آلومینیوم اراک به این تیم پیوسته بود استفاده نمی کند.

سرخ ها هفته بعد شنبه دهم دی ماه از ساعت 16 در سیرجان به مصاف تیم قدرتمند گل گهر بروند.

شاگردان امیر قلعه نوعی این هفته به دلیل برف سنگین در اراک دیدارشان مقابل آلومینیومی ها به تعویق افتاد.

اگر گل کهری ها این دیدار را با پیروزی پشت سر می گذاشتند با 27 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار می گرفتند.

باید صبر کرد و دید که آیا پرسپولیس در دیداری حساس و تماشایی می تواند هفته ی بعد سیرجانی ها را بدون مهاجم تخصصی شکست دهند یا خیر.

واضح است که تساوی این دو تیم به نفع استقلال خواهد بود.

اما صحبت های یحیی گل محمدی بعد از بازی مقابل پیکان به شرح زیر می باشد:

درباره نقل و انتقالات یکسری اسامی مطرح می‌شود که هیچکدام صحت ندارد. به دلیل فشرده‌ای مسابقات بعد از این دو بازی دنبال مهاجم خواهیم بود تا یک بازیکن خوب بگیریم. ولی هیچ تیمی در این شرایط مهاجمانش را برای فروش نمی‌گذارد و یا قیمت‌های سرسام‌آور از بودجه ما خارج است. به هر حال به موقع تلاش خواهیم کرد تا یک مهاجم خوب بگیریم.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Sara
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *