بازیکن گمنام رئالی به ومبلی می‌رود

با تصمیم آنچلوتی بازیکن گمنام رئالی به ومبلی می‌رود. جرمی دی لئون بازیکن جوانی است که با تیم به ومبلی سفر خواهد کرد.

بازیکن گمنام رئالی به ومبلی می‌رود

جرمی دی لئون که برای کاستیا هم در ماه‌های گذشته نیز چندان بازی نکرد، مثل بازی‌های اخیر رئال در لیگ قهرمانان با تیم اول به ومبلی سفر می‌کند.

به گزارش “ورزشی“، آنچلوتی می‌گوید که دعوت از دی لئون به‌خاطر خرافات نیست. اما واقعیت این است که همه در والدبباس حضور جرمی دی لئون در لیگ قهرمانان را مثل یک جور طلسم یا شانس برای تیم می‌بینند.

جرمی دی لئون بخشی از کاروان رئال بود که در چند وقت پیش به مونیخ سفر کرد. او قبلاً در سفر برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل منچسترسیتی نیز حضور پیدا کرده‌بود. حضور این بازیکن جوان در ترکیب رئال از آنجایی جلب توجه می‌کند که او اصلا در فهرست لیگ قهرمانان اروپا اصلا حضور نداشت!

دی لئون اصلا در لیست نیست!

دی لئون اصلا در لیست نیست!

نام فوتبالیست جوان پورتوریکویی (20 ساله) در هیچ یک از لیست‌های رسمی رئال مادرید برای لیگ قهرمانان اروپا رجیستر نشده‌بود. به همین‌خاطر او نمی‌تواند در میدان بازی حضور پیدا کند. درست مانند سفر رئال به انگلیس، دی لئون فقط برای شرکت در تمرینات تیمش به مونیخ سفر کرد. حالا شنیده می‌شود که طبق ادعای مارکا او برای فینال ومبلی نیز همراه تیم خواهد‌بود. کارلتو معتقد است شانس برد رئال با حضور دی لئون در اردوی تیم بیشتر خواهد شد!

دی لئون زمستان گذشته از کاستیون به باشگاه مادریدی پیوست. او به لیست تیم دوم رئال پیوست تا آنجا بازی کند. با این وجود، او تنها در 6 بازی به میدان رفت. او همچنان موفق به گل و پاس گل نشده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *