نتیجه بازی چلسی دورتموند

چلسی علی رغم شکست در دور رفت، در مجموع دورتموند را شکست داد. آبی ها از تیم آلمانی عبور کردند. در این پست از ورزشی شرح بازی دیشب چلسی دورتموند و صعود چلسی به یک چهارم لیگ قهرمانان را می خوانیم.

بازی برگشت چلسی دورتموند

چلسی دورتموند را 2 بر 0 در یک رقابت شدید و اغلب پر جنب و جوش در استمفورد بریج شکست داد و با برد مجموع 2 بر 1 به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

پس از یک شروع با تاخیر و عقب افتادن از بازی اول، چلسی نیمه اول را با فوریت فراوان انجام داد. گویی می خواست زمان از دست رفته و همچنین کسری را جبران کند. رحیم استرلینگ یک فرصت عالی را هدر داد. ژائو فلیکس نیز ضربه اش توسط دروازه بان دفع شد. و بن چیلول فرصت دیگری را به طور بی خطری از دست داد.

استرلینگ دوباره درگیر یک ضد حمله شد که در نهایت کای هاورتز توپ را در دروازه قرار داد. و با پایانی خیره کننده توپ را زمینی وارد دروازه کرد. اما وینگر سابق لیورپول و منچسترسیتی در آفساید بود. در انتهای دیگر، کپا آریزابالاگا یک مهار عالی برای جلوگیری از ضربه ایستگاهی مارکو رویس انجام داد.

تیم میزبان در نهایت دو دقیقه قبل از نیمه تمام بازی را به تساوی کشاند. چیلول با یک سانتر کم ارتفاع به سمت استرلینگ شلیک کرد. که ابتدا ضربه ی ناقصی زد اما بلافاصله جبران کرد و آن را به گل تبدیل کرد.

نیمه ی دوم بازی

چلسی در نیمه دوم به امید اینکه بازی به نفع آنها باشد به میدان آمد. و به نظر می رسید که پنج دقیقه بعد آنها پس از بررسی VAR یک پنالتی گرفتند. ارسال چیلول از فاصله نزدیک به دست ماریوس ولف به دست اصابت کرده بود. اما عمدی به نظر نمی رسید. هرچند این بازیکن آلمانی نیز کار خاصی نمی توانست انجام دهد.

با این حال، داور آن را یک پنالتی دانست. و کای هاورتز پشت ضربه قرار گرفت. فوروارد آلمانی توپ را به تیرک دروازه شد. اما بلافاصله VAR دستور تکرار پنالتی را دارد. تصمیمی که به درستی گرفته شد.

نتیجه ی بازی دورتموند چلسی در لیگ قهرمانان
نتیجه ی بازی دورتموند چلسی در لیگ قهرمانان

هاورتز با اطمینان دوباره توپ را گرفت و دقیقاً همان مدل پنالتی را زد. اما این بار، او آن را در داخل تیرک نگه داشت و گل دوم تیمش را زد.

تیم میهمان که توسط یک تماشاگران پر سر و صدایش حمایت می شد، سعی کرد به تساوی بازگردد. اما کپا آریزابالاگا شب خوبی را در دروازه سپری می‌کرد. او باید امیدوار باشد که سرمربی جدید اسپانیا، لوئیس د لا فوئنته، این بازی را تماشا کند.

در انتهای دیگر، چلسی فکر کرد که ممکن است زمانی که کانر گالاگر توپ را به تور دروازه می‌گرداند، کار را تمام کردند. اما باز هم با تماس آفساید استرلینگ، توپ از بین رفت.

پایان بازی چلسی دورتموند و صعود آبی ها

بازی با سرعتی دیوانه‌وار به پایان رسید. در شرایطی که دورتموند یک گل خارج از خانه را تعقیب کرد که می‌توانست بازی را به وقت اضافه ببرد. و چلسی چندین ضد حمله ی خطرناک انجام داد. دورتموند در وقت های تلف شده چند موقعیت خوب و همچنین یک ضربه پنالتی قابل قبول داشت. اما شلوغی محوطه میزبان باعث شد که تماشای واقعی دروازه برای آنها دشوار باشد.

پس از یک دوره ناامید کننده در لیگ برتر، صعود به مرحله یک چهارم نهایی، نه تنها یک دستاورد در نوع خود، برای چلسی و مربی گراهام پاتر نیز هوای بسیار خوبی خواهد بود. بدین ترتیب نبرد چلسی دورتموند به صعود آبی ها به پایان انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *