باشگاه پرسپولیس وضعیت سرلک و عمری را مشخص کرد

بزرگترین خبر نقل و انتقالاتی این فصل، شاید جدایی دو ستاره پرسپولیس باشد. باشگاه پرسپولیس وضعیت سرلک و عمری را مشخص کرد.

وضعیت سرلک و عمری مشخص شد

به گزارش «ورزشی»، در شرایطی که شایعات مختلفی درباره‌ی آینده دو ستاره تیم پرسپولیس شنیده می‌شد، در نهایت این دو بازیکن تسلیم شرایط شده و به زودی منتقل می‌شوند.

میلاد سرلک با توجه به عبور از 28 سالگی و عدم حضور در تیم ملی، مجبور به شرکت در خدمت سربازی است. او پس از تلاش فراوان برای ادامه حضور در پرسپولیس، تصمیم به شرکت در خدمت سربازی گرفته است. با این وجود، شرایط محمد عمری کمی متفاوت است. علیرغم اینکه او می‌توانست در پرسپولیس ادامه دهد، تصمیم به جدایی گرفت.

وضعیت خاص محمد عمری

"</p

نکته جالب در مورد محمد عمری این است که او بخاطر قرارداد حداقلی با پرسپولیس، تقاضای افزایش دستمزد خود را داشت. اما رضا درویش شدیدا با این موضوع مخالفت کرد. به همین خاطر او تصمیم گرفت از پرسپولیس برود.

یکی از دلایل این تصمیم محمد عمری این بود که اگر او در پایان فصل برای سربازی اقدام کند، با توجه به سرباز شدن چندین بازیکن دیگر، شانس زیادی برای حضور در ملوان ندارد. در این صورت مجبور به حضور در فجر سپاسی بود. به همین خاطر او تصمیم گرفت یک نیم فصل زودتر از تیم برود.

هرچند این موضوع ممکن است به نفع پرسپولیس نیز تمام شود. چرا که عمری در بازگشت به پرسپولیس همچنان باید به قرارداد 3.5 ساله با سرخپوشان با دستمزد قبلی پایبند بماند. از این رو، پرسپولیس اهرم مالی سنگین‌تری نسبت به این بازیکن خواهد داشت.

هرچند، هواداران پرسپولیس شاید دوست داشتند مهاجم جوان‌شان در تیم باقی بماند. اما این بازیکن در نهایت تصمیم دیگری گرفت.

عمری که معتقد است سرمربی ملوان هیچ تماسی با او برای پیوستن به این تیم نداشته، برای نیم فصل دوم حدود 2 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد. در صورتی که فصل آینده هم سرباز باشد، رقم بیشتری (تا 6 میلیارد تومان) دریافت خواهد کرد.

فرصت اعلام وضعیت سرلک و عمری

با این حال موضوع میلاد سرلک کمی متفاوت است و او به ماندن در تیم تمایل داشت. اما به دلایل قانونی حالا باید شاگرد مهدی تارتار در تیم ملوان شود.

سرلک و عمری هنوز دفترچه خود را پست نکرده‌اند. فردا به عنوان موعد ارسال دفترچه آن‌ها اعلام شده است. باید دید که در این 24 ساعت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

با جدایی این دو بازیکن، پرسپولیس فرصت مناسبی برای جذب عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو یا بازیکن دیگری خواهد داشت. فهرست تیم در حال حاضر جای خالی 3 بزرگسال را دارد.

از سوی دیگر ملوان، ملوان چهار جای خالی در لیست خود دارد، با جذب این دو بازیکن به همراه حبیب فرعباسی و نیما انتظاری (و جلال مداحی زیر 23 ساله) شرایط مناسبی برای نیم فصل دوم دارد. البته باشگاه ملوان باید در انتظار تاییدیه نظام وظیفه بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *