بایرن مقابل پاری سن ژرمن و بازگشت تاتنهام به میلان

بایرن مقابل پاری سن ژرمن

چمپیونزلیگ: در حالی که بایرن مونیخ با پی اس جی بازی می کند، تاتنهام باید در مقابل آث میلان از پشت سر بگذارد.

بازی های برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می شود. بنفیکا و چلسی روز سه شنبه به مصاف هم رفتند. بایرن مونیخ روز چهارشنبه با پی اس جی و تاتنهام میزبان میلان خواهند بود تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. در حالی که مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بازی‌های حساس دور برگشت ادامه می‌یابد.

بازی های برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می شود. بنفیکا و چلسی روز سه شنبه به مصاف هم رفتند. بایرن مونیخ روز چهارشنبه با پی اس جی و تاتنهام میزبان میلان خواهند بود تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

آیا امباپه رکوردشکن می تواند آنچه را که از پاری سن ژرمن می خواهد – و بدون نیمار – به دست آورد

امباپه
امباپه

این هفته خوبی برای کیلیان امباپه بود، کسی که با 201 امین گل خود برای این تیم در شامگاه شنبه رکورد گلزنی پاری سن ژرمن را شکست.

زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

این یک نقطه عطف مهم برای مهاجم 24 ساله است – اما اکنون توجهات به لیگ قهرمانان اروپا برگشته است، تنها جامی که در دوران حرفه ای خود از این بازیکن فرانسوی دور شده است.

پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 1-0 از اولین دیدار در پاریس به میدان می رود. قهرمانان فرانسه برای پیشرفت به یک عملکرد بزرگ نیاز دارند و احتمالاً برای الهام گرفتن به شماره 7 طلسم خود روی می آورند.

با این حال، آنها بدون ستاره همکار خود نیمار خواهند بود. این بازیکن برزیلی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا که در ماه فوریه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود. تیم فرانسوی یکی از بازیکنان کلیدی خود را در یکی از حیاتی ترین قسمت های فصل از دست داده است – و امباپه باید نقش بزرگ تری ایفا کند.

اما اگر پاری سن ژرمن در این مرحله اولیه از رقابت ها خارج شود، موجی از گمانه زنی ها در مورد آینده امباپه در پاریس ایجاد خواهد شد. آیا پاری سن ژرمن می تواند جامی را که واقعاً می خواهد به امباپه بدهد؟

خود بازیکن معتقد است که شانس لیگ قهرمانان اروپا آینده او را تعیین نخواهد کرد، اما امباپه تا مرحله حذفی بعدی 25 ساله خواهد شد. او وارد دوران اوج خود خواهد شد و می‌خواهد در بهترین باشگاه ممکن باشد تا بتواند به افتخارات متعدد اروپایی برسد.

آیا اسپرز دوباره فصل خود را آغاز خواهد کرد؟

بعد از شکست در بازی های متوالی بدون گلزنی تاتنهام  نیاز به تقویت دارد
بعد از شکست در بازی های متوالی بدون گلزنی تاتنهام نیاز به تقویت دارد

تاتنهام – آث میلان (گروه 0-1)، چهارشنبه، شروع ساعت 20:00

تاتنهام از زمان صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019، در هیچ یک از رقابت‌های یوفا در یک بازی حذفی اروپا پیروز نشده است.

این تنها مشکلی نیست که اسپرز برای میزبانی از میلان در چهارشنبه شب با آن مواجه است. از آخرین باری که آنتونیو کونته به عنوان سرمربی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، یک دهه می گذرد که در هر یک از چهار بازی اخیر خود در جدول بالای اروپا، از مرحله یک شانزدهم نهایی و مرحله گروهی حذف شده است.

آنها شاید شانسی بهتر از امسال برای رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نخواهند داشت . زیرا آنها به مصاف تیمی می روند که وضعیت مشابهی با خودشان دارد: خارج از رقابت قهرمانی و در میانه نتایج متناقض.

کونته و اسپرز که در بازی رفت با نتیجه 1-0 از میلان عقب افتاده‌اند. به یک هشتم نهایی رقابت‌های امسال نیاز دارند تا فصل خود را آغاز کنند و نشان دهند. این تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده است.

یک خروج و اسپرز دوباره برای مقام چهارم رقابت خواهند کرد. همانطور که در پایان کمپین گذشته بودند. آیا این برای کونته، هری کین و دیگران کافی است تا یک فصل دیگر به این پروژه وفادار بمانند؟

اسپرز در دو بازی اخیر خود کفش های شوتزنی خود را از دست داده است . اما در آخرین بازی های خانگی خود مقابل وستهم و چلسی در دربی پیروز شده اند. این دو مسابقه چیزی برای تکرار در روز چهارشنبه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *