با این روند رم تامی آبراهام را خواهد فروخت

با این روند رم تامی آبراهام را خواهد فروخت ، جالوروسی از عملکرد بازیکن خود اصلا راضی نیست. تامی آبراهام در این فصل عملکرد چندان موفقی در تیم رم نداشت. احتمالا در پایان فصل رمی ها این بازیکن را به فروش برسانند یا به یکی از پیشنهادهای دریافتی برای این بازیکن پاسخ مثبت دهند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید تا با این خبر مهم ورزشی درباره تامی آبراهام اطلاعات کسب نمایید.

 

جالوروسی از عملکرد مهاجم خود راضی نیست

احتمالا اگر روند بد بازی کردن آبراهام در باشگاه رم ادامه داشته باشد در ادامه پایان فصل شاهد فروختنش خواهیم بود. تامی آبراهام در فصل قبل با 27 گل در 53 بازی جزو یکی از برترین بازیکنان رم بود. در این فصل اما در 34 بازی تنها 7 گل به ثمر رساند و این آمار بسیار نا امید کننده است و زنگ خطر برایش به صدا در آمد. گاتزتا دلو اسپورت یک نشریه ورزشی گزارش داد که اگر این روند در ادامه رقابت ها همچنان میسر باشد و ناکامی اش بیشتر شود، قطعا جالوروسی در پایان فصل برای فروش این بازیکن رضایت می دهد.

رم برای مهاجم انگلیسی خودش 75 میلیون یورو درخواست می کند. در حالی که قبلا تیم هایی نظیر استون ویلا و اورتون پیگیر وضعیت او بوده اند. نشریه اتلتیک از احتمال برگشت آبراهام به ه استمفوردبریج پرده برداشت. آبی های لندنی نیز برای جذب یک مهاجم جدید نیاز مبرم دارند. گزینه باخرید 80 میلیون یورویی را نیز دارا می باشند.

با این روند رم تامی آبراهام را خواهد فروخت

بنابراین با این روند ادامه دار قطعا بازیکن انگلیسی فروخته می شود. رم نیاز به یک گلزن ماهر و حرفه ای دارد و اگر همینطور پیش برود قطعا به فکر یک بازیکن جایگزین نیز می افتد. باشگاه رم جزو پرافتخارترین تیم های ایتالیایی است که در این فصل امید دارد حداقل در ایتالیا جزو سه تیم برتر جدول باشد.

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *