با این فرمان سپاهان قهرمان لیگ می شود

با این فرمان سپاهان قهرمان لیگ می شود ، تیم سپاهان اصفهان در یک رقابت حساس لیگ برتری در مقابل پرسپولیس در این هفته توانست با نتیجه 1 گل اسمش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در صدر جدول حفظ کند. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

پرسپولیس در برابر سپاهان بازنده شد

تیم پرسپولیس تهران سومین بار در دور برگشت مسابقات لیگ برتر باخت، حالا فاصله این تیم با اصفهانی ها به 4 امتیاز اختلاف پیدا کرده است. پرسپولیس از زمانی که تیم سپاهان در لیگ برتر 5 امتیاز بیشتر داشت حالا 4 امتیاز کمتر از این تیم در اختیار دارد. باشگاه قرمزهای پایتخت در پایان هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر پنج امتیاز بیشتر از تیم سپاهان دارد. در هفت بازی متوالی سپاهانی ها 19 امتیاز گرفت. پرسپولیس تنها موفق به دریافت 10 امتیاز شده است. در یک دوره ناکام تیم یحیی گل محمدی در مقابل سپاهانی های زردپوش فاصله گرفته اند.

استقلال از پرسپولیس سبقت گرفت، سپاهان صدرنشین سال 1401 شد!

با این فرمان سپاهان قهرمان لیگ می شود

به گزارش ورزشی ، سپاهان با مدیریت مورایس توانست در نه بازی اخیر خودش در مسابقات لیگ برتر هشت برد و یک تساوی داشته باشد. در این مدت در مقابل تیم های قدرتمندی همچون پرسپولیس، استقلال ، گل گهر ، تراکتور و … برنده شده است. تنها در مقابل تیم آلومینیوم اراک تساوی داشت و دو امتیاز را از دست داد. در مدت زمانی که سپاهان در 9 بازی توانست 25 امتیاز بدست بیاورد. تیم پرسپولیس نیز 16 امتیاز گرفت و 4 امتیاز از سپاهانی ها عقب افتاد. باشگاه استقلال نیز در مقابل تیم های فولاد خوزستان پیروز شد. از باشگاه پرسپولیس نیز در جدول سبقت گرفت. سپاهان به گونه ای عمل کرد که می تواند با این فرمان پیش برود جزو قهرمان اصلی لیگ برتر و مدعی مهم باشد. سپاهانی ها اگر این 4 امتیاز یا 3 امتیاز را حفظ کنند قطعا قهرمان لیگ برتر امسال می شوند.

mohamadnd
14 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *