با کیفیت ترین ترکیب تاریخی بایرن مونیخ

با کیفیت ترین ترکیب تاریخی بایرن مونیخ ، بر اساس اظهارات لوتار ماتئوس این ترکیب تاریخی بایرن منیخ در تمام ادوار است. اسطوره فوتبال آلمان این بایرن را جزو بهترین شکل ترکیب تیمی می داند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

بهترین ترکیب تیم بایرن مونیخ در سال 2023:

به گزارش سایت ورزشی و به نقل از سایت بیلد، لوتار ماتئوس از این ترکیب بایرن مونیخ در 2023 به عنوان با کیفیت ترین باشگاه در کل تاریخ یاد کرد. بایرن مونیخ از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. در این فصل این فرصت را دارد که چندین جام را بالای سر ببرد.

یولیان ناگلزمان و تیمش عملکرد خوبی از خود نشان دادند و فرم فوق العاده ای دارند. ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان از ترکیب باواریایی ها تمجید نمود. همه بازیکنان کاملا آماده و در شرایط خوبی به سر می برند. ترکیب فعلی بایرنی ها جزو بهترین در طول تاریخ است. از همه لحاظ مجهز است. بایرن 20 بازیکن دارد که همه در ترکیب اصلی قرار دارند.

 

با کیفیت ترین ترکیب تاریخی بایرن مونیخ

ماتئوس گفت در دوران من 13 بازیکن با چنین خصوصیت هایی داشته ایم، بعد از آن هم نهایتا 16 یا 17 بازیکن بود. من چند سال پیش ترکیب بایرن مونیخ را به دلیل نداشتن عمق کافی انتقاد کردم. بعید می دانم که به دلیل انتقاد من این تغییر به وجود آمده باشد. بیشتر به دلیل تفکر جدیدی است که در باشگاه حاکم می باشد.

 

گفته های لوتار ماتئوس از شانس بایرن مونیخ برای قهرمانی:

بایرن مونیخ در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر فعال بود و من به دلیل این فعالیت ها از صالح حمیدزیچ تمجید نمودم. با این حال امیدوارم کسی از حرف های بد برداشت نکند. از دید من در خط حمله ترکیبی که لواندوفسکی، روبری و مولر را در اختیار داشت عالی بود. باید این را مد نظر قرار دهید که اسم های بزرگ جام نمی برند، جام به تیم بزرگ خواهد رسید. قبل از بازی با پی اس جی هم گفتم که بایرن قابلیت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. تیم ناگلزمان از دید من از شانس های اصلی محسوب می شود ولی خب شانس اولی نیست. رئال و من سیتی در تورنمنت هستند و فعلا نباید تیم هایی مثل بنفیکا و ناپولی را دست کم بگیریم.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “با کیفیت ترین ترکیب تاریخی بایرن مونیخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *