بدترین حکم برای کاوه رضایی

بدترین حکم برای کاوه رضایی ، کمیته تعیین وضعیت بلاخره حکم پایانی خود را درباره پرونده جنجالی کاوه رضایی صادر نمود. فسخ کاوه با تراکتوری ها غیر قانونی اعلام شد. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

حکم غیر منتظره برای کاوه رضایی:

به گزارش سایت “ورزشی” یکی از پرونده های حساس و مهم نقل و انتقالات فوتبال در زمستان 1401، پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتورسازی تبریز بود. این بازیکن که استقلالی ها نیز قبلا در ابتدای فصل با او قرارداد بسته بودند. توافق نمودند که اگر کاوه جذب نشود در نیم فصل در صورت آمادگی این بازیکن 10 میلیارد تومان به این فوتبالیست غرامت دهند. در غیر این صورت باید از این بازیکن 10 میلیارد تومان دریافت نمایند.

حالا با صادر شدن حکم کمیته تعیین وضعیت فسخ قرارداد رضایی با تراکتوری ها غیر قانونی اعلام شد. مهاجم دیگر نمی تواند به تیم جدیدی همانند استقلال برود. درخواست غرامتش نیز از استقلال فعلا کنسل شد و باید به باشگاه استقلال 10 میلیاد پول دهد.

همچنین تصمیم گیرنده نهایی درباره این مهاجم تکنیکی و باتجربه، مدیریت باشگاه تراکتور است. قبل از این نیز رضایی به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه هشدار دریافت کرده بود. اما این مهاجم نسبت به این هشدارها بی تفاوت بود. قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ و پرونده او به کمیته تعیین وضعیت فرستاده شد.

حکم غیر منتظره برای کاوه رضایی

چرا کاوه رضایی بازیکن قانونی تراکتور محکوم شد؟

بالاخره بدترین حکم برای کاوه رضایی اتفاق افتاد. اگرچه این فوتبالیست کاملا قانونی برای تراکتور بازی کرد، ولی با توجه به برخورد مربیان خارجی با این موارد، احتمالا اینکه کاوه شانسی برای قرار گرفتن در این پازل را داشته باشد کم است، درآینده باید ببینیم که چه سرنوشت هایی در انتظار این بازیکن فوتبال قرار دارد. کاوه با یک حرکت اشتباه باعث شد تا این رقم میلیاردی را جریمه شود. حالا باید ببینیم که تیم تراکتورسازی تبریز چه مذاکراتی با کاوه خواهند داشت! چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می باشد؟ آیا تراکتور می تواند سرنوشتش را تغییر دهد؟

mohamadnd
10 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *